Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά
Τέμπη:Συγκάλυψη με τακτικές μαφίας.
Τέμπη:Συγκάλυψη με τακτικές μαφίας.

Τέμπη:Συγκάλυψη με τακτικές μαφίας.

Σε αυτή την χώρα έχουμε συνηθίσει την διαφθορά σε τέτοιο βαθμό που αδικαιολόγητα περιστατικά – τουλάχιστον για άλλες χώρες – τα αντιμετωπίζουμε σαν να είναι φυσιολογικά. Πως είναι δυνατόν να υπήρχε μια αμαξοστοιχία “φάντασμα” που επίσημα κανείς δεν ξέρει τι μετέφερε και ποιος ήταν ο προορισμός της;;

Ο Παύλος Ασλανίδης, του οποίου ο γιος ήταν μεταξύ των θυμάτων του εγκλήματος στα Τέμπη. Μιλώντας στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA», είπε:

«Να βγουν επίσημα να μας πουν ότι το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας είναι επιβεβαιωμένο ότι είχε ξυλόλιο. Να πουν ότι ήταν παράνομο το φορτίο, ότι έκαψαν ζωντανά τα παιδιά μας και εξαϋλώθηκαν. Να βγουν να το παραδεχτούν. Θα ήταν πιο τίμιο να πουν ότι έκαναν λαθρεμπόριο καυσίμων».

Είναι πλέον αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι έχουν βρεθεί υπολείμματα από ξυλόλιο, τολουόλιο και άλλους διαλύτες, όπως είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός πως έγινε πολλαπλή προσπάθεια συγκάλυψης να μην γίνουν γνωστές αυτές οι ουσίες. Επίσης δεν αμφισβητείται ότι υπήρξε τριπλή έκρηξη με την τελευταία και πιο μεγάλη να θυμίζει εικόνες από πολεμικά πεδία και να δημιουργεί ένα χημικό μανιτάρι ύψους 80-120 μέτρων.

Αποδείξεις που έρχονται στο φως δείχνουν πως αυτές οι ύλες βρέθηκαν μόνο στην εμπορική αμαξοστοιχία, που κυβέρνηση, περιφέρεια και αρχές έδωσαν ανεξήγητη εντολή να απομακρυνθεί ήδη από τα ξημερώματα της 2ας Μαρτίου. Έκτοτε η τύχη των βαγονιών αναζητείται από τους συγγενείς και “εμείς” σε μεγάλο βαθμό, παριστάνουμε τους ηλίθιους, αναρωτώμενοι αν υπήρχε προσπάθεια συγκάλυψης ή όχι…

Όλες οι τακτικές θυμίζουν μαφία

Καταρχάς τα κινητά τηλέφωνα των τριών μηχανοδηγών του επιβατικού και του εμπορικού τρένου, τα οποία παρέμειναν «κλειστά» για πέντε μήνες μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών. Ο ανακριτής της Λάρισας που χειρίζεται την υπόθεση, δεν μπορούσε να γνωρίζει ούτε τις κλήσεις που είχαν κάνει οι μηχανοδηγοί πριν από τη μοιραία σύγκρουση, τόσο από τα υπηρεσιακά τους τηλέφωνα όσα και από τα προσωπικά.

Αυτό, με την δικαιολογία πως έπρεπε να τροποποιηθεί ο περίφημος Νόμος 5002/2022 για το απόρρητο των επικοινωνιών, που είχε κατατεθεί από την κυβέρνηση μετά το σκάνδαλο των υποκλοπών. Ωστόσσο, οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας απάντησαν στον ανακριτή ότι το Άρθρο 291 του Ποινικού Κώδικα (Περί επικίνδυνων παρεμβάσεων στη συγκοινωνία μέσω σταθερής τροχιάς, πλοίων και αεροσκαφών – δηλαδή αυτό που εξετάζεται στα Τέμπη – δεν ήταν μεταξύ αυτών, για τα οποία ο καινούργιος Νόμος απέτρεπε την άρση απορρήτου.

Αφού τελικά στις 29 Ιουλίου, έκαναν την άρση απορρήτου τα κινητά τηλέφωνα των μηχανοδηγών στο δυστύχημα των Τεμπών δεν μπορούσαν για κάποιο λόγο να «διαβαστούν». Τα κινητά έχουν μεγάλη σημασία, διότι εξαιτίας της απουσίας συστήματος σηματοδότησης/τηλεδιοίκησης, οι επικοινωνίες μεταξύ μηχανοδηγών και σταθμαρχών ήταν κοινή πρακτική να γίνονται απευθείας μέσω κινητού τηλεφώνου.

Τι ανέφερε ειδικός πραγματογνώμονας για το φορτίο

Ο ειδικός πραγματογνώμονας Κώστας Λακαφώσεις ζητά εξηγήσεις για το πως βρέθηκαν ίχνη ξυλόλιου στο σημείο της τραγωδίας. «Για να μεταφέρει ξυλόλιο νόμιμα πρέπει να το βάλεις σε ειδικές δεξαμενές σε ειδικό τρένο, που δεν θα κυκλοφορεί μαζί με τις επιβατικές αμαξοστοιχίες. Θεωρείται επικίνδυνο φορτίο και μεταφέρεται με άλλο τρόπο», σημείωσε.

«Βρέθηκε το μαύρο κουτί της επιβατικής αμαξοστοιχίας. Βρέθηκε πολύ γενετικό υλικό, βρέθηκαν προσωπικά αντικείμενα. Έπεσε ναπάλμ, δεν έμεινε τίποτα. Τα παιδιά που ήταν στο κυλικείο εξαϋλώθηκαν. Είναι δυνατόν να υπάρχει ακόμα αγνοούμενος;», αναρωτήθηκε ο Παύλος Ασλανίδης, με τον Κώστα Λακαφώση να τονίζει πως «η Εριέττα δεν εξαϋλώθηκε, απλά δεν βρέθηκε».

Να σημειωθεί ότι ο εμπειρογνώμονας των οικογενειών των θυμάτων έκανε λόγο για τρία βαγόνια της εμπορικής τα οποία δεν έχουν ανευρεθεί σε κάποιο σημείο για να γίνουν έλεγχοι έστω και τώρα.

Το υλικό απο τις κάμερες

Ο ανακριτής, στις 17 Ιουλίου, ζήτησε τα βίντεο με τη διαδικασία φόρτωσης του εμπορικού τρένου στη Θεσσαλονίκη. Στις 4 Αυγούστου η ιδιωτική εταιρεία σεκιούριτι που καλύπτει τον Εμπορικό Σταθμό, παρέδωσε έξι ψηφιακούς σκληρούς δίσκους. Στη συνοδευτική αναφορά γράφει ότι τα βίντεο που ενδιαφέρουν τη δικαστική έρευνα έχουν διαγραφεί αυτόματα, διότι στο μεταξύ είχαν γραφτεί στους ίδιους δίσκους μεταγενέστερα αρχεία. Μετά από αυτό, οι έξι ψηφιακοί δίσκοι απεστάλησαν στη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών της ΕΛ.ΑΣ. στη Αθήνα, ώστε να επιχειρηθεί ανάκτηση των διαγραμμένων βίντεο.

Το ίδιο συνέβη με τα βίντεο της διέλευσης του εμπορικού τρένου από τους σταθμούς Πλατέως, Λιτοχώρου, Λεπτοκαρυάς, Νέων Πόρων και Ραψάνης, δηλαδή τα σημεία πριν από τη σύγκρουση. Η απάντηση της εταιρείας σεκιούριτι ήταν ότι το υλικό διαγράφηκε, εφόσον είχε παρέλθει το προβλεπόμενο μέγιστο χρονικό όριο αποθήκευσης των βίντεο και καμία αρχή δεν τα είχε ζητήσει.

Ωστόσο, επειδή δε ζούμε ακόμα στην εποχή του 50, όπως θέλουν να μας παρουσιάσουν. Ο γνωστός Χάκερ Γερασιμος Μπαρχαμπας εξήγησε πως: Τα διαγραμμένα αρχεία της εμπορικής αμαξοστοιχίας μπορούν εύκολα να ανακτηθούναρκεί να μη έχουν εμπλακεί υπηρεσίες πληροφοριών!

Οι καυστικές ουσίες όπως φαίνεται, ήταν η αιτία συγκάλυψης όλων των στοιχείων!

Σε έκθεση που συνέτεξαν οι πραγματογνωμόνες των συγγενών των θυμάτων – που αν δεν έκαναν την δική τους προσπάθεια δεν θα μαθαίναμε τίποτα. παρατίθεται έγγραφο του Γενικού Χημείου του Κράτους, με ημερομηνία 6 Απριλίου 2023, σύμφωνα με το οποίο στο σημείο της σύγκρουσης των δύο τρένων στα Τέμπη ανιχνεύτηκε η χημική ουσία ξυλόλιο.

«Οι αναλύσεις του Γενικού Χημείου του Κράτους εντοπίζουν την χημική ουσία ξυλόλιο σε σημείο όπου δεν δικαιολογείται η παρουσία της, η εύφλεκτη ουσία βρέθηκε στις λαμαρίνες εξωτερικά της ηλεκτρομηχανής 120 012 της εμπορικής αμαξοστοιχίας», σημειώνεται στο πόρισμα των ειδικών που διόρισαν οι οικογένειες.

Λίγες μέρες μετά αργότερα, ο δικαστικός πραγματογνώμονας που ορίστηκε από το Πρωτοδικείο, ζήτησε από το Γενικό Χημείο του Κράτους την ποσοτική ανάλυση των δειγμάτων και τα ποσοστά συγκέντρωσης της χημικής ουσίας, η οποία μεταξύ άλλων χρησιμοποιείται για τη νοθεία των καυσίμων.

Στην αλληλογραφία υπάρχει η απάντηση της προϊσταμένης της υπηρεσίας, που διατυπώνεται ως εξής: «H σχετικά μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε ξυλόλιο είχε βρεθεί στο δείγμα 20 (δείγμα εδάφους νότια, στη βάση του τοίχου αντιστήριξης) […] Από τη σύγκριση των χρωματογραφημάτων προέκυψε ότι η συγκέντρωση ξυλολίου στο δείγμα 20 είναι C=0,35 mg/kg εδάφους, δηλαδή μικρότερη από 1 μέρος στο εκατομμύριο […] Στα υπόλοιπα δείγματα εκτιμάται ότι η συγκέντρωση του ξυλολίου είναι κατ’ αναλογία μικρότερη».

Η επίσημη δικαιολογία γιαυτό είναι πως η έκρηξη έγινε απο τις ηλεκτρικές εκκενώσεις από την κοπή των καλωδίων και το λάδι σιλικόνης στις ηλεκτράμαξες των τρένων, κάτι που φυσικά δεν αποδέχονται ούτε οι χημικοί που κατονομάζουν ως πρωτόγνωρο, ούτε φυσικά οι συγγενείς των θυμάτων.

Αξίζει να πούμε πως 10 μήνες ΜΜΕ και αντιπολίτευση, δεν αναφέρθηκαν καθόλου στην έκρηξη που σημειώθηκε κατά την σύγκρουση αλλα ούτε αναρωτηθηκαν για το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας!

Γιαυτούς ενδεχομένος άξιζε μια απλή διάψευση απο τα Hellenic Hoaxes, που πολλές φορές έχουμε τονίσει τον ύπουλο ρόλο τους.

Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Πηγή url: www.e-synews.gr

Διαδώστε αυτή τη σελίδα

Ε.ΣΥ. ΔΗΛΩΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Ε.ΣΥ. ΔΗΛΩΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ