“Χαστούκι” της Ε.E. στην Ελλάδα για όλα τα διόδια. Καταργούνται;
Εάν η Ελλάδα δεν απαντήσει ικανοποιητικά εντός δύο μηνών, η Επιτροπή μπορεί να αποφασίσει να παραπέμψει την υπόθεση στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης
“Χαστούκι” της Ε.E. στην Ελλάδα για όλα τα διόδια. Καταργούνται;
“Χαστούκι” της Ε.E. στην Ελλάδα για όλα τα διόδια. Καταργούνται;
Μεγάλο «χαστούκι» της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Ελλάδα για τη λειτουργία των διοδίωντης στους αυτοκινητοδρόμους της χώρας. Γιατί την εγκαλεί και πώς θέλει να «καταργήσει» τα διόδια όπως λειτουργούν σήμερα. Η έκτακτη απόφαση της ΕΕ
Φυσικά, η ΕΕ δεν θέλει να τα… αφαιρέσει, αλλά θέλει να καταργήσει το σύστημα με το οποίο τρέχει το λειτουργικό τους σύστημα, και να μπει νέο το οποίο θα μπορεί να μοιράζεται τα στοιχεία ενός οχήματος με όλες τις χώρες της Ευρώπης.
Συγκεκριμένα η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα να μεταφέρει πλήρως στο εθνικό της δίκαιο τη νομοθεσία για την ευρωπαϊκή υπηρεσία τηλεδιοδίων (ΕΥΤ).
Αποφάσισε να αποστείλει αιτιολογημένη γνώμη στην Ελλάδα [INFR(2021)0523], επειδή δεν κοινοποίησε την πλήρη μεταφορά της οδηγίας (ΕΕ) 2019/520 στο εθνικό δίκαιο.
Η ΕΥΤ είναι ένα σύστημα διοδίων το οποίο, μόλις εφαρμοστεί πλήρως, θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του οδικού δικτύου της ΕΕ να πληρώνουν τα τέλη των διοδίων μέσω ενός μόνο συνδρομητικού συμβολαίου με έναν μόνο πάροχο υπηρεσιών και μίας μονάδας επί του οχήματος που καλύπτει όλα τα κράτη μέλη.
Η οδηγία έχει δύο στόχους: να διασφαλίζει τη διαλειτουργικότητα μεταξύ των συστημάτων τηλεδιοδίων και να διευκολύνει τη διασυνοριακή ανταλλαγή πληροφοριών σε περίπτωση μη καταβολής οδικών τελών.
Η προθεσμία μεταφοράς της εν λόγω οδηγίας στο εθνικό δίκαιο έληξε στις 19 Οκτωβρίου 2021. Η σημερινή αιτιολογημένη γνώμη αποστέλλεται μετά την προειδοποιητική επιστολή που απέστειλε η Επιτροπή τον Νοέμβριο του 2021.
Συγκεκριμένα, η Ελλάδα δεν όρισε εθνικό σημείο επαφής για την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των κρατών μελών όταν διαπιστώνεται μη καταβολή οδικού τέλους από χρήστη του οδικού δικτύου. Η μη πλήρης μεταφορά των κανόνων αυτών στο εθνικό δίκαιο αποτελεί εμπόδιο στη διασυνοριακή επιβολή της υποχρέωσης καταβολής οδικών τελών στην ΕΕ.
Εάν η Ελλάδα δεν απαντήσει ικανοποιητικά εντός δύο μηνών, η Επιτροπή μπορεί να αποφασίσει να παραπέμψει την υπόθεση στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Πρόταση-ΣΟΚ: Θέλουν διόδια στο κέντρο Αθήνας & Θεσσαλονίκης Πρόταση-ΣΟΚ: Θέλουν διόδια στο κέντρο Αθήνας & Θεσσαλονίκης Στο πλαίσιο της προώθησης της ηλεκτροκίνησης, τρία υπουργεία εξετάζουν από κοινού την τοποθέτηση διοδίων στο κέντρο των δύο μεγαλύτερων πόλεων ή των νησιών, για όλα τα οχήματα με...
ΔΙΟΔΙΑ ΑΦΙΔΝΕΣ ΣΑΒΒΑΤΟ 27-4-2019 ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ Ε.ΣΥ. ΔΙΟΔΙΑ ΑΦΙΔΝΕΣ ΣΑΒΒΑΤΟ 27-4-2019 ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ Ε.ΣΥ. ΔΙΟΔΙΑ ΑΦΙΔΝΕΣ ΣΑΒΒΑΤΟ 27-4-2019 ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΣΤΗΝ...
Ληστεύει το καρτέλ κινητής τηλεφωνίας. Δεύτερη ακριβότερη η Ελλάδα στην ΕΕ-28 Ληστεύει το καρτέλ κινητής τηλεφωνίας. Δεύτερη ακριβότερη η Ελλάδα στην ΕΕ-28 Πραγματική ληστεία υφίστανται οι πολίτες χρήστες κινητών τηλεφώνων από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, οι οποίες έχουν συμπήξει καρτέλ αλλά και από το κράτος που έχει...
04-08-2018 ΔΡΑΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΚΑΙ ΑΦΙΔΝΩΝ 04-08-2018 ΔΡΑΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΚΑΙ ΑΦΙΔΝΩΝ 04-08-2018 ΔΡΑΣΗ,ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΚΑΙ ΑΦΙΔΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ...