Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Μελέτη Πανεπιστημίου της Λειψίας δείχνει μαζική μόλυνση του DNA από το “εμβόλιο” Covid της Pfizer

Δεν είναι κάτι νέο η μόλυνση του ανθρώπινου DNA των εμβολίων mRNA, το γνωρίζαμε απο την εμφάνιση των πρώτων ερευνών (αυτών που τα hellenic hoaxes κατέβαζαν ως παραπληροφόρηση), για μας που δεν ακούγαμε την “επίσημη επιστημη” των τηλεγιατρών και κυβερνήσεων που ανάγκασαν το κόσμο να κάνει ένα εμβόλιο, που ακόμα κι αυτή την στιγμή που μιλάμε δεν έχει πάρει τελική άδεια…

Τα δεδομένα της νέας μελέτης επιβεβαιώνουν παλαιότερες, ότι δηλαδή το έτοιμο προς χρήση εμβόλιο mRNA Comirnaty περιέχει ακαθάριστο DNA που υπερβαίνει την επιτρεπόμενη οριακή τιμή ακόμα και εκατοντάδες φορές, σε ορισμένες περιπτώσεις πάνω κι απο 500 φορές!

Οι ακαθαρσίες του DNA στο Comirnaty είναι ενσωματωμένες στα νανοσωματίδια λιπιδίων και ως εκ τούτου μεταφέρονται άμεσα στα κύτταρα όπως και το δραστικό συστατικό mRNA.

Όπως επισημαίνει η μελέτη: «Εκτός από τη μοναδική μέτρηση σε επίπεδο δραστικής ουσίας που διενεργήθηκε από τον κατασκευαστή (Pfizer), δεν πραγματοποιήθηκε περαιτέρω πειραματικός ποσοτικός προσδιορισμός DNA για το εμβόλιο, ειδικά για το τελικό προϊόν, ούτε καν στο πλαίσιο επίσημων δοκιμών παρτίδας»!

Επιπλέον, η μελέτη επισημαίνει πως: «θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι οι ακαθαρσίες του DNA στο Comirnaty είναι ενσωματωμένες στα νανοσωματίδια λιπιδίων και έτσι μεταφέρονται απευθείας στα κύτταρα ενός εμβολιασμένου ατόμου, ακριβώς όπως το δραστικό συστατικό mRNA. Το τι σημαίνει αυτό για τους κινδύνους ασφάλειας; Πιθανή ενσωμάτωση αυτού του DNA στο ανθρώπινο γονιδίωμα.

Αυτό σημαίνει πως υπάρχει κίνδυνος μεταλλαξογένεσης με παρεμβολή, “θα πρέπει να αποτελεί δευτερεύον επίκεντρο της απαιτούμενης συζήτησης, η οποία πρέπει να υπερβαίνει κατά πολύ αυτό που θα μπορούσε να θεωρηθεί πριν από χρόνια», τονίζει η μελέτη. Δηλαδή την απροσδόκητη εισαγωγή φαρμακευτικών προϊόντων mRNA στην παγκόσμια αγορά!

Τι να κάνετε;

Πάρτε την συγκεκριμένη μελέτη και τοποθετήστε την στα προφίλ των γιατρών και πολιτικών που σας έλεγαν χαριτωμένα αστεία όπως “η ενδεχόμενη μετάλλαξη σας απο αμόρφωτα ψέκια σε ντομάτες θα ειναι εξέλιξη” και αναγκάστε τους να απολογηθούν.

Έπειτα, αναρωτηθείτε γιατί αποτελεί σκάνδαλο η απόσυρση του “εμβολίου” Astrazeneka και όχι τέτοιες σοβαρότατες έρευνες που στρέφονται κατά των εμβολίων mRNA και που όπως δείχνουν τα στατιστικά οι σοβαρές παρενέργειες και θάνατοι είναι πολλοί περισσότερες σε αυτά τα εμβόλια.

Μόλυνση του DNA σημαίνει πιθανη μετάλλαξη, κάτι που δικαιολογεί τους νέους “καρκίνους turbo” που έκαναν την εμφανισή τους μετά τους μαζικούς εμβολιασμούς Covid19 σε όλο τον πλανήτη.

Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά