Παρασκευή, Αυγούστου 15, 2025
ΑρχικήΔΙΕΘΝΗΣτην Ιαπωνία τα τρένα σταμάτησαν αυτόματα για τα Τέμπη αναρωτιόμαστε αν ήταν...

Στην Ιαπωνία τα τρένα σταμάτησαν αυτόματα για τα Τέμπη αναρωτιόμαστε αν ήταν κακιά η ώρα

Χρόνος ανάγνωσης: < 1 λεπτό

Στην Ιαπωνία τα τρένα σταμάτησαν αυτόματα για τα Τέμπη αναρωτιόμαστε αν ήταν κακιά η ώρα

Στην Ελλάδα του 2024 -πλέον-, για την τραγωδία των Τεμπών όπου έχασαν τη ζωή τους 57 άνθρωποι, ακόμα παίζουμε την κολοκυθιά για το αν έφταιγε ο σταθμάρχης ή η κακιά ώρα. Για ευθύνη πολιτικών προσώπων ούτε λόγος.

Στην Ιαπωνία, από την άλλη, τα τρένα σταμάτησαν αυτόματα σε 3 περιφέρειες με το που ανιχνεύτηκε η πρώτη σεισμική δραστηριότητα, που τελικά έπληξε τη χώρα. Μάλιστα, η πρακτική αυτή ακολουθείται στην Ιαπωνία τα τελευταία 20 χρόνια, εφόσον το σιδηροδρομικό δίκτυο λειτουργεί έχοντας σεισμογραφικό δίκτυο και επιχειρησιακό κέντρο, όπως αναφέρει σε ανάρτησή του ο σεισμολόγος Γεράσιμος Παπαδόπουλος. Στην Ελλάδα τα τελευταία 20 χρόνια μετράμε νεκρούς και ανολοκλήρωτες συμβάσεις.

Tα «bullet trains» (τρένα-σφαίρες) που έχουν την ονομασία «shinkasen» είναι από τα πιο σύγχρονα και εξελιγμένα δίκτυα σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας στον κόσμο και βρίσκονται στην Ιαπωνία. Η μέγιστη ταχύτητά τους φτάνει τα 320 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ σε δοκιμαστικές διαδρομές έχουν φτάσει τα 443 χιλιόμετρα την ώρα. Στην Ελλάδα, έχουμε την Hellenic Train και την ΕΡΓΟΣΕ.

Η σύγκριση είναι αναπόφευκτη.

Πηγή

Χρόνος ανάγνωσης: < 1 λεπτό

 ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ  ΑΡΘΡΟ Κοινοποίησε ! ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ & ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Έρευνα: Τα ελληνικά ΜΜΕ είναι και επισήμως τα πιο αναξιόπιστα του πλανήτη

 

Tο 96% του συνόλου των ΜΜΕ του πλανήτη ανήκει σε 6 εβραϊκές εταιρείες!!!

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ: ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠ’ ΟΣΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΤΑΛΜΟΥΔ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΤΑ ΠΙΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΕΝΑ

ΠΟΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Στην Ιαπωνία τα τρένα σταμάτησαν αυτόματα για τα Τέμπη αναρωτιόμαστε αν ήταν κακιά η ώρα

Χρόνος ανάγνωσης: < 1 λεπτό

Στην Ιαπωνία τα τρένα σταμάτησαν αυτόματα για τα Τέμπη αναρωτιόμαστε αν ήταν κακιά η ώρα

Στην Ελλάδα του 2024 -πλέον-, για την τραγωδία των Τεμπών όπου έχασαν τη ζωή τους 57 άνθρωποι, ακόμα παίζουμε την κολοκυθιά για το αν έφταιγε ο σταθμάρχης ή η κακιά ώρα. Για ευθύνη πολιτικών προσώπων ούτε λόγος.

Στην Ιαπωνία, από την άλλη, τα τρένα σταμάτησαν αυτόματα σε 3 περιφέρειες με το που ανιχνεύτηκε η πρώτη σεισμική δραστηριότητα, που τελικά έπληξε τη χώρα. Μάλιστα, η πρακτική αυτή ακολουθείται στην Ιαπωνία τα τελευταία 20 χρόνια, εφόσον το σιδηροδρομικό δίκτυο λειτουργεί έχοντας σεισμογραφικό δίκτυο και επιχειρησιακό κέντρο, όπως αναφέρει σε ανάρτησή του ο σεισμολόγος Γεράσιμος Παπαδόπουλος. Στην Ελλάδα τα τελευταία 20 χρόνια μετράμε νεκρούς και ανολοκλήρωτες συμβάσεις.

Tα «bullet trains» (τρένα-σφαίρες) που έχουν την ονομασία «shinkasen» είναι από τα πιο σύγχρονα και εξελιγμένα δίκτυα σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας στον κόσμο και βρίσκονται στην Ιαπωνία. Η μέγιστη ταχύτητά τους φτάνει τα 320 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ σε δοκιμαστικές διαδρομές έχουν φτάσει τα 443 χιλιόμετρα την ώρα. Στην Ελλάδα, έχουμε την Hellenic Train και την ΕΡΓΟΣΕ.

Η σύγκριση είναι αναπόφευκτη.

Πηγή

Χρόνος ανάγνωσης: < 1 λεπτό

 ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ  ΑΡΘΡΟ Κοινοποίησε ! ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ & ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Έρευνα: Τα ελληνικά ΜΜΕ είναι και επισήμως τα πιο αναξιόπιστα του πλανήτη

 

Tο 96% του συνόλου των ΜΜΕ του πλανήτη ανήκει σε 6 εβραϊκές εταιρείες!!!

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ: ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠ’ ΟΣΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΤΑΛΜΟΥΔ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΕΝΑ

ΠΟΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Στην Ιαπωνία τα τρένα σταμάτησαν αυτόματα για τα Τέμπη αναρωτιόμαστε αν ήταν κακιά η ώρα

Χρόνος ανάγνωσης: < 1 λεπτό

Στην Ιαπωνία τα τρένα σταμάτησαν αυτόματα για τα Τέμπη αναρωτιόμαστε αν ήταν κακιά η ώρα

Στην Ελλάδα του 2024 -πλέον-, για την τραγωδία των Τεμπών όπου έχασαν τη ζωή τους 57 άνθρωποι, ακόμα παίζουμε την κολοκυθιά για το αν έφταιγε ο σταθμάρχης ή η κακιά ώρα. Για ευθύνη πολιτικών προσώπων ούτε λόγος.

Στην Ιαπωνία, από την άλλη, τα τρένα σταμάτησαν αυτόματα σε 3 περιφέρειες με το που ανιχνεύτηκε η πρώτη σεισμική δραστηριότητα, που τελικά έπληξε τη χώρα. Μάλιστα, η πρακτική αυτή ακολουθείται στην Ιαπωνία τα τελευταία 20 χρόνια, εφόσον το σιδηροδρομικό δίκτυο λειτουργεί έχοντας σεισμογραφικό δίκτυο και επιχειρησιακό κέντρο, όπως αναφέρει σε ανάρτησή του ο σεισμολόγος Γεράσιμος Παπαδόπουλος. Στην Ελλάδα τα τελευταία 20 χρόνια μετράμε νεκρούς και ανολοκλήρωτες συμβάσεις.

Tα «bullet trains» (τρένα-σφαίρες) που έχουν την ονομασία «shinkasen» είναι από τα πιο σύγχρονα και εξελιγμένα δίκτυα σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας στον κόσμο και βρίσκονται στην Ιαπωνία. Η μέγιστη ταχύτητά τους φτάνει τα 320 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ σε δοκιμαστικές διαδρομές έχουν φτάσει τα 443 χιλιόμετρα την ώρα. Στην Ελλάδα, έχουμε την Hellenic Train και την ΕΡΓΟΣΕ.

Η σύγκριση είναι αναπόφευκτη.

Πηγή

Χρόνος ανάγνωσης: < 1 λεπτό

 ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ  ΑΡΘΡΟ Κοινοποίησε ! ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ & ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Έρευνα: Τα ελληνικά ΜΜΕ είναι και επισήμως τα πιο αναξιόπιστα του πλανήτη

 

Tο 96% του συνόλου των ΜΜΕ του πλανήτη ανήκει σε 6 εβραϊκές εταιρείες!!!

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ: ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠ’ ΟΣΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΤΑΛΜΟΥΔ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΕΝΑ

ΠΟΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ