Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

ΜΙΤΟΧΟΝΔΡΙΑΚΟ DNA ΑΠΟ ΜΙΝΩΪΤΕΣ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΜΕ ΓΡΑΜΜΗ ΑΙΜΑΤΟΣ(ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ) 5.000 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΕΙ ΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΠΕΡΙ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΚΑΙ ΑΦΡΙΚΑΝΩΝ !!

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥ ΓΕΝΕΤΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Γ. ΣΤΑΜΑΤΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ984

Ο ΚΥΡΙΟΣ Γ. ΣΤΑΜΑΤΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΝΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΟΥΑΣΙΓΚΤΩΝ !!!

Συνέντευξη του κορυφαίου γενετιστή Γ.Σταματογιαννόπουλου στο Ράδιο984

ARVE

Διεθνείς διαστάσεις παίρνει η επιστημονική ανακάλυψη για την καταγωγή των Μινωιτών και την ευθεία σχέση τους με την Ευρώπη αλλά και τους Κρητικούς του σήμερα, με κορωνίδα το Οροπέδιο Λασιθίου. Όλα τα μεγάλα δίκτυα ενημέρωσης φιλοξενούν τη δημοσίευση της έρευνας στο κορυφαίο ανά τον κόσμο επιστημονικό περιοδικό «Nature».

Η είδηση πως ο πρώτος μεγάλος πολιτισμός της Ευρώπης ήταν ο Μινωικός είναι πλέον όχι μόνο αρχαιολογική ένδειξη αλλά και επιστημονική.

Αυτό που γνωρίζαμε ως αρχαιολογικό «ευαγγέλιο» αποδεικνύεται πλέον και από τη γενετική, που βάζει τέλος στις συζητήσεις για την καταγωγή των αρχαίων Κρητικών, τελεσιδικώντας ότι όχι απλά ήταν Ευρωπαίοι αλλά οι απόγονοί τους ζουν ακόμη ανάμεσά μας.

Ο κορυφαίος γενετιστής και επικεφαλής της ομάδας που έκανε την επιστημονική αποκάλυψη, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της πολιτείας Ουάσιγκτον στο Σιατλ, Γιώργος Σταματογιαννόπουλος, σε μία εξόχως αποκαλυπτική του συνέντευξη στη Ράδιο984 όχι μόνο δίνει άγνωστες πτυχές της έρευνας, αλλά αποκαλύπτει ότι σε δύο μήνες έρχονται και νέα στοιχεία στο φως που αναγορεύουν την Κρήτη σε «γενετικό διαμάντι» όσο αφορά τη συνέχεια των ελληνικών και ευρωπαϊκών φύλων, επιστημονικά όπως διευκρινίζει, και όχι με όρους «πολιτικής ή φυλετικής καθαρότητας».

ΜΗΝΩΑΣ Ο ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΜΗΝΩΑΣ ΗΤΑΝ ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΔΙΟΣ, ΜΕΤΑ Ο ΜΙΝΩΑΣ ΗΤΑΝ ΤΙΤΛΟΣ

MHNOAS-EPIKLHSH . ΜΙΤΟΧΟΝΔΡΙΑΚΟ DNA ΑΠΟ ΜΙΝΩΪΤΕΣ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΜΕ ΓΡΑΜΜΗ ΑΙΜΑΤΟΣ(ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ) ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΕΙ ΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΠΕΡΙ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΚΑΙ ΑΦΡΙΚΑΝΩΝ !!

ΜΗΝΩΑΣ