ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΑΙΓΙΑΛΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ (ΜΕΡΟΣ Β’)

ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΑΙΓΙΑΛΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ (ΜΕΡΟΣ Β')
ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΑΙΓΙΑΛΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ (ΜΕΡΟΣ Β’)

Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΟΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΙΑΚΕΛΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ «Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ» ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ ΔΕΛΛΙΟ ΣΤΟ ΑΡΓΩ WEB TV. Η ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΓΙΑ ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΕΠΙΤΑΣΣΕΙ ΤΗΝ ΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΝΟΜΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΜΕΣΟΤΗΤΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΡΙΖΙΚΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΜΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΣΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ. ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΣΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΜΕ ΘΕΜΕΛΙΑ ΑΞΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΙ, ΑΥΣΤΗΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΟΛΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΕΥΗΜΕΡΗΣΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΥΓΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.

21.0 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

 

21.1. Το γήινο περιβάλλον λειτουργεί κάτω από συνθήκες νομοτέλειας οι οποίες αποδίδουν στα ανθρώπινα όντα έναν τεράστιο σεβασμό που δίνει τη δυνατότητα στο ανθρώπινο γένος να διαβιώνει στις πιο άριστες συνθήκες. Ότι είναι χρήσιμο στον άνθρωπο παρέχεται σε πλήρη αφθονία. Το νερό, το οξυγόνο, οι καρποί της γης μας, τα πολύτιμα στοιχεία που βρίσκονται μέσα στην γη μας, η κάλυψη των αναγκών σε ενέργεια, η κάλυψη της αισθητικής προσφέρονται αφειδώς από το περιβάλλον μας.

21.2.    Είναι αυτονόητο εφόσον το αντιλαμβανόμαστε να τρέφουμε και να εκδηλώνουμε με πλήρη αμοιβαιότητα τον σεβασμό μας προς το περιβάλλον μας. Ο απόλυτος σεβασμός προς το περιβάλλον μας αρχίζει με την επαφή που χρειάζεται ο άνθρωπος να έχει με αυτό. Οι περιγραφές της γραμματείας μας είναι ότι οι άνθρωποι ήταν στο παρελθόν σε μεγάλη επαφή μαζί του σεβόμενοι τα θεία δώρα. Όταν διάβαιναν ποταμό έπρεπε πρώτα να καθαριστούν και το διάβαιναν πάντα καθαροί.

21.3. Τα μνημεία που μας άφησαν είναι απόλυτα προσαρμοσμένα στο περιβάλλον της φύσης. Όπως οι μυκηναϊκοί τάφοι, οι πυραμίδες, οι ναοί και οι κατοικίες.

21.4. Η Ελλήνων Πολιτεία θα αποδίδει το σεβασμό της προς το περιβάλλον με την αρμόζουσα επαφή του ανθρώπου με αυτό. Στις σύγχρονες συνθήκες ότι κατασκευάζεται και δημιουργείται θα γίνεται με απόλυτο σεβασμό προς το περιβάλλον.

21.5. Οι οικισμοί θα είναι προσαρμοσμένοι και με σεβασμό στο περιβάλλον με όλα τα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της περιοχής.

21.6. Απώτερος σκοπός είναι η σταδιακή αποσυμφόρηση των αστικών κέντρων και η ενδυνάμωση της περιφέρειας καταργώντας σχεδόν την διαβίωση του ανθρώπου σε μεγαλουπόλεις με φυλακές ψυχών και σωμάτων.

21.7. Ο άνθρωπος θα ξαναμάθει να αντιλαμβάνεται το περιβάλλον του, τι υπάρχει γύρω του, τι συμβαίνει γύρω του, τα συμπαντικά δρώμενα και θα συμμετέχει σε αυτά σαν αναπόσπαστο τμήμα τους.

21.8. Η ενέργεια έχει δοθεί στους ανθρώπους ως θείο δώρο και θα πρέπει να ενσωματώνεται στη δομή της πολιτειακής δράσης με αποδοτικούς πρωτοποριακούς τρόπους.

21.9. Η ενέργεια θα παύσει να είναι στοιχείο εκμετάλλευσης και πλουτισμού των επικυρίαρχων και θα παρασχεθούν από την Ελλήνων Πολιτεία προς τους πολίτες ενέργειες απόλυτα συμβατές με το περιβάλλον σε τιμές που να αντιπροσωπεύουν μόνο το κόστος των εγκαταστάσεων διανομής.

21.10. Όπως επίσης και το νερό ως θείο δώρο θα διανέμεται στους πολίτες μόνο με το κόστος διαχείρισης και μεταφοράς του (συντήρηση δικτύου διανομής).

21.11. Σε αυτό το περιβάλλον ο άνθρωπος θα τρέφεται μόνο με τους αυθεντικούς καρπούς της γης που έχουν δοθεί γι’ αυτόν και όχι μεταλλαγμένα, τροποποιημένα, κακοποιημένα με χημικές διαδικασίες τρόφιμα και παράγωγα τροφίμων.

21.12. Σεβασμός στο περιβάλλον σημαίνει την απόλυτη ταύτιση του ανθρώπου με το περιβάλλον.

 

ΘΥΜΗΣΟΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ