Χρόνος ανάγνωσης: < 1 λεπτό
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑ ΚΑΤΑ ΤΣΙΟΔΡΑ: "ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ"
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑ ΚΑΤΑ ΤΣΙΟΔΡΑ: “ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ”

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ Ε.Κ.Π.Α. ΚΑΤΑ ΤΣΙΟΔΡΑ: “ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ”

Κριτική άσκησε κατά του Σωτήρη Τσιόδρα ο Σύλλογος μελών ΔΕΠ Θετικών Επιστημών του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου, οι οποίοι χαρακτηρίζουν απαράδεκτες τις τοποθετήσεις του και τάσσονται υπέρ του καθηγητή Κουρέτα, ο οποίος απέστειλε σχετική επιστολή στον πρωθυπουργό.

Οι ακαδημαϊκοί του ΕΚΠΑ παίρνουν ξεκάθαρα θέση υπέρ της τοποθέτησης του καθηγητή Βιοχημείας και Βιοτεχνολογίας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Δημήτρη Κουρέτα, για τον εντοπισμό και την καταγραφή των κρουσμάτων του κορονοϊού μέσω της αύξησης των δειγματοληπτικών ελέγχων.

Αναλυτικά η ανάρτησή τους:

«Αλλά για ποιο λόγο δεν κάνουν τα προβλεπόμενα από τα επιδημιολογικά πρωτόκολλα; Είπε πρώτον, επειδή δεν διαθέτουν τα μέσα. Δεύτερον, επειδή θα πανικοβάλλουν τον κόσμο αν παίρνουν δείγματα. Τρίτον επειδή έτσι θα παραβιαστούν οι αρχές προστασίας προσωπικών δεδομένων. Θα μας επιτρέψετε να θεωρήσουμε απαράδεκτες και τις τρεις θέσεις του κ. Τσιόδρα:

Πρώτον, ο κ. Κουρέτας αναφέρθηκε σε πολύ συγκεκριμένα μέτρα έκτακτης ανάγκης που μπορούν να καλύψουν τα κενά σε μέσα και επ’ αυτού δεν υπήρξε απάντηση.

Δεύτερον, όσο αφορά το ότι θα πανικοβληθεί ο κόσμος, κατά τη γνώμη μας πρόκειται για αστεία τοποθέτηση μπροστά στα μέτρα που ήδη έχουν παρθεί. Όταν έχεις κλείσει μια ολόκληρη χώρα μέσα στα σπίτια της και εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι σε λίγο θα βρεθούν στο δρόμο, είναι απλά αστείο να λες ότι ο κόσμος θα πανικοβληθεί από δειγματοληπτικούς ελέγχους.
Τρίτον, τα περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων δεν ευσταθούν ούτε αντικειμενικά (δεν είναι αναγκαίο να ανακοινώνονται τα ονόματα των εξεταζομένων) ούτε νομικά (όταν συντρέχουν υπέρτατοι λόγοι προστασίας του πληθυσμού).

Στην επιστήμη δεν χωράνε πολιτικοί προσανατολισμοί και επιδιώξεις, τα πράγματα συζητούνται σε αντικειμενική βάση.

ΠΗΓΗ  tvxs

ΚΥΡΙΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΨΕΥΔΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΛΑΟΥ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ;

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ - ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ H ΑΝAΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ BLOG H SITES & ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕTIKEΣ ΟΜΑΔΕΣ facebook

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

ΜΜΕ & ΚΟΜΜΑΤΑ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ 9-5-2019
ΣΗΜΑΙΑ - ΣΥΜΒΟΛΟ, ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ
Προσωπική επιστολή - ράπισμα στον Κ. Μητσοτάκη από τους νοσοκομειακούς γιατρούς
«Ελληνική Νομαρχία» Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ
Ο Παναγιωτόπουλος προσπαθεί να μαζέψει τα… αμάζευτα! (Video)
Νέο ποστ Αλεξανδρή: «Η υποκρισία και ο φαρισαϊσμός έφεραν την Ελλάδα σε αυτή την κατάσταση»
ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΗΣΕ ΕΣΦΑΞΕ ΕΚΛΕΨΕ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ ΓΕΝΟΚΤΟΝΗΣΕ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΡΝΤΟΓΑΝ
Νορβηγία: Οι μουσουλμάνοι απαιτούν «ξεχωριστές δημόσιες υπηρεσίες»
Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΟΥΝΑΣ - Α' ΜΕΡΟΣ. ΠΩΣ ΤΗΝ ΠΗΡΕ Η ΚΙΝΑ
ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΚΑΙ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΤΟ 1882 ΜΕ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ. (ΤΑΜΕΙΟ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ) - (ΜΕΡΟΣ 9)