Αυτό που δεν είναι ευρέως γνωστό είναι, ότι το άγαλμα πουλήθηκε από τους Τούρκους στους Γάλλους και οι Γάλλοι για να το φυγαδεύσουν στο Παρίσι μετά την αγορά του, το φόρτωσαν σε ένα καράβι.

Όταν οι Έλληνες της Μήλου πληροφορηθήκαν ότι το άγαλμα θα έφευγε από το νησί, ξεσηκώθηκαν για να αποτρέψουν τη φυγή του, κι’ αυτό, γιατί το θεωρούσαν μέρος του Πολιτισμού τους. Τέτοια ήταν η αντίδραση που οι Γάλλοι πυροβόλησαν και σκότωσαν μερικούς Έλληνες.
Όταν τελικά το άγαλμα φορτώθηκε στο πλοίο, οδηγήθηκε πρώτα στον Πειραιά πριν ταξιδέψει για τη Γαλλία. Κάποιοι από τους ‘Ελληνες της Μήλου πήγαν στον Πειραιά για να σταματήσουν την αρπαγή του αγάλματος.
Όπως γράφει ο Έλληνας ιστορικός Δημήτρης Φωτιάδης στην εξάτομη «Ιστορία της Ελληνικής Επανάστασης του 1821»:
Στον Πειραιά όταν μαθεύτηκε το γεγονός μαζεύτηκαν στην προκυμαία πάνω από χίλιοι άνθρωποι που προσπαθούσαν να ματαιώσουν την αρπαγή του αγάλματος. Τέτοια ήταν η αντίδραση, που συγκρούστηκαν με το γαλλικό πλήρωμα του πλοίου και τα τουρκικά στρατεύματα. Το αποτέλεσμα ήταν τραγικό. Πάνω από 200 Έλληνες πέσανε νεκροί και τελικά το άγαλμα της Αφροδίτης της Μήλου φυγαδεύτηκε στη Γαλλία. (μάλιστα λέγεται ότι το ένα χέρι του αγάλματος μέσα στη δίνη της συμπλοκής έπεσε στη θάλασσα και χάθηκε).
Αυτοί λοιπόν οι «αμόρφωτοι» Έλληνες ψαράδες και αγρότες δώσανε τη μάχη της αξιοπρέπειας δίνοντας ακόμα και τη ζωή τους για να υπερασπιστούν το Πολιτισμό τους.Μπορεί να μην ήταν μορφωμένοι, μπορεί να μην γνώριζαν από Τέχνη όμως ένιωθαν βαθειά μέσα τους ότι το άγαλμα αυτό ήταν μέρος της ιστορίας τους, μέρος της Πολιτιστικής τους παρακαταθήκης που τους είχαν αφήσει οι πρόγονοι τους.
Αυτή η τραγική ιστορία επιμελώς παρασιωπάτε για ευνόητους λόγους. Έτσι αν κάποια στιγμή επισκεφθείτε το Μουσείο του Λούβρου και θαυμάσετε την Αφροδίτη της Μήλου, θυμηθείτε ότι και σ΄αυτή την περίπτωση οι κυρίαρχες δυνάμεις της εποχής εκείνης άρπαξαν αυτό το θαυμάσιο άγαλμα που οι Έλληνες το πότισαν με αίμα. Ένα από τα πιο σημαντικά έργα τέχνης, που η διεύθυνση του Μουσείου προβάλλει με ιδιαίτερο καμάρι, είναι το μαρμάρινο άγαλμα της Αφροδίτης της Μήλου, ένα έργο που δεν έχει με ακρίβεια προσδιοριστεί από ποιον καλλιτέχνη έχει φιλοτεχνηθεί.

Σ.Σ. ΠΟΣΑ ΚΕΡΔΗ ΕΙΠΑΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΛΟΥΒΡΟΥ???

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ - ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ H ΑΝAΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ BLOG H SITES & ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕTIKEΣ ΟΜΑΔΕΣ facebook

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΕΒΡΑΙΟΣ ....4.000.000 νεκροί... αλλά ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΕΒΡΑΙΟΣ.
Υπομένοντας καρτερικά τις προσβολές και την χλεύη των μνηστήρων
Πλαστές οι Γερμανικές Χρονολόγησεις του Αρχανθρώπου των Πετραλώνων!
27-1-2018 ΔΙΟΝ ΠΙΕΡΙΑ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ε5 (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ )
19-2-2019 ΜΟΝΟ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΝΟΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΙΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ!!! 003
ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ ... ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ .. ΕΧΩ ΔΥΟ ΚΟΡΕΣ .. ΤΗΝ ΜΙΑ ΤΗΝ ΛΕΝΕ ΝΙΚΗ .. ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ
6 Αυγούστου 1945 – Χιροσίμα: Ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας (+ Βίντεο)
Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΜΟΥ (ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΕΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ)
ΑΝ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΥΠΗΡΞΕ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ
ΤΟ DNA ΔΕΙΧΝΕΙ ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΡΧΑΙΩΝ (ΜΥΚΗΝΑΙΩΝ, ΜΙΝΩΙΤΩΝ) ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕ...
ΟΙ 300 ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ
Αναρωτιέσαι γιατί εμείς στην Ελλήνων Συνέλευσις θεωρούμε τους εαυτούς μας “πολεμιστές”;