Λειψυδρία:O δούρειος ίππος προς την ιδιωτικοποίηση του νερού
Τόν Σεπτέμβριο θά ἐξειδικευθοῦν οἱ παρεμβάσεις γιά τήν ἀντιμετώπιση τῆς λειψυδρίας, βάσει τοῦ κυβερνητικοῦ σχεδιασμοῦ, τήν ὥρα πού ὁ κατακερματισμός –ὑπερχρεωμένων συνήθως– φορέων, οἱ ἀπώλειες δικτύου, ἡ ὑδροκλοπή καί οἱ ἀνάγκες μεγάλων ἐπενδύσεων, συχνά ἀπό φορεῖς χωρίς διαχειριστική ἐπάρκεια, εἶναι οἱ μεγάλες προκλήσεις. Στό φόντο αὐτό ἡ Κυβέρνησις προεχώρησε, τήν προηγουμένη ἑβδομάδα, σέ κάποιες πρῶτες ἀνακοινώσεις, ἐν ὅσῳ τό Ἐθνικό Σχέδιο περί τῶν Ὑδάτων τελεῖ ὑπό διαμόρφωσιν.
Συμφώνως πρός τά στοιχεῖα, πάντως, πού ἐπαρουσιάσθησαν στό Ὑπουργικό Συμβούλιο, ἡ χώρα μας κατατάσσεται στήν 19η θέση παγκοσμίως ὡς πρός τόν κίνδυνο λειψυδρίας. Ἡ στάθμη τῶν φραγμάτων εἶναι σέ ἱστορικά χαμηλά ἐπίπεδα, ἐνῶ ἐνδεικτικό εἶναι τό γεγονός ὅτι τά ἀποθέματα στήν Ἀττική ἔχουν μειωθεῖ ἄνω τοῦ 50% ἐν σχέσει πρός τό 2022.
«Χωρίς τήν λήψη ἐπί πλέον μέτρων καί λύσεων, οἱ διαθέσιμοι ὑδάτινοι πόροι ἐκτιμᾶται ὅτι ἐπαρκοῦν γιά διάστημα δύο ἐτῶν» ἐτόνισε χαρακτηριστικῶς πρό ὀλίγων ἑβδομάδων στήν Γενική Συνέλευση τῆς ΕΥΔΑΠ ὁ Χάρης Σαχίνης, διευθύνων σύμβουλος τῆς ἑταιρείας.
«Μέ τήν ἐφαρμογή τῶν προτεινόμενων λύσεων, ὁ χρονικός ὁρίζοντας ἐπάρκειας ἐπεκτείνεται στά τρία ἔτη. Ἐάν ὑπάρξει ἐπαρκής βροχόπτωση, ἡ ἐπάρκεια μπορεῖ νά φτάσει ἕως καί τά τέσσερα ἔτη, δημιουργῶντας τό ἀναγκαῖο χρονικό περιθώριο γιά τήν ὑλοποίηση τοῦ μεγάλου ἔργου τῶν Κρεμαστῶν, τό ὁποῖο βρίσκεται σέ προγραμματισμένο στάδιο ὑλοποίησης» ἀνέφερε ὁ κ. Σαχίνης, προσθέτοντας ὅτι «ἡ ΕΥΔΑΠ τηρεῖ αὐστηρή στάση, προχωρῶντας ἀκόμη καί σέ κατασχέσεις λογαριασμῶν ὅπου ἀπαιτεῖται, προκειμένου νά διασφαλιστεῖ ἡ εἴσπραξη τῶν ὀφειλομένων».
Ὅπως, δέ, ἐσημείωσε, «ἡ ἑταιρεία λειτουργεῖ στό πλαίσιο ρυθμιζόμενης ἀγορᾶς, ἐνῶ απαραίτητα δεδομένα ἔχουν ὑποβληθεῖ στόν Ρυθμιστή, ὥστε νά καθοριστεῖ τό ἐπιτρεπόμενο τιμολόγιο βάσει τῆς ἀρχῆς τῆς ἀνάκτησης κόστους. Ἡ τιμολόγηση βασίζεται ἀποκλειστικά σέ τεκμηριωμένα ἔργα πού κρίνονται ἀναγκαῖα».
Πάντως, ἡ ΕΥΔΑΠ ἀποτελεῖ ἐξαίρεση, καθώς διαθέτει καί «ταμεῖο» ἀλλά καί δυνατότητα ἔργων. Τό θέμα εἶναι ποιές θά εἶναι οἱ ἐξελίξεις στίς ΔΕΥΑ. Γιά αὐτό καί ἡ Κυβέρνησις, καθησυχάζοντας στό φόντο καί τῆς συζητήσεως γιά αὐξήσεις τῶν τιμῶν, γιά ἄλλη μία φορά προτείνει πέντε βασικούς ἄξονες τοῦ σχεδιασμοῦ. Συγκεκριμένα:
– Τήν διατήρηση τοῦ νεροῦ ὡς δημοσίου ἀγαθοῦ, ὅπως προβλέπουν τό Σύνταγμα καί ἡ νομολογία τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας.
– Τήν σύσταση βιωσίμων ἑταιρειῶν ὑδρεύσεως, ἀρδεύσεως καί ἀποχετεύσεως, μέ στόχο ἀποδεκτό κόστος ἐπί ὅλων τῶν χρήσεων.
– Τόν ὁλιστικό σχεδιασμό καί τήν κεντρική διαχείριση ὅλων τῶν ἀναγκαίων ἔργων, μικρῶν καί μεγάλων.
– Τήν ἀνάληψη κατεπειγουσῶν πρωτοβουλιῶν τούς ἑπομένους ἕξι μῆνες, σέ συνδυασμό μέ ἐκστρατεία ἐνημερώσεως καί εὐαισθητοποιήσεως τῶν πολιτῶν.
– Τήν ἐφαρμογή νέων τεχνολογιῶν καί συμπληρωματικῶν τρόπων παραγωγῆς νεροῦ (ἀφαλάτωσις, ἀνακύκλωσις καί ἐπαναχρησιμοποίησις).
Νά σημειωθεῖ ὅτι, κατά τήν Κυβέρνηση, εἶναι ἤδη ἐν ἐξελίξει 1.200 καί πλέον ἔργα διαχειρίσεως καί ἀξιοποιήσεως ὑδάτων, ἐκ τῶν ὁποίων 1.090 ἀφοροῦν στήν ὕδρευση καί 237 στήν ἄρδευση. Σημειώνεται ὅτι τά ἔργα αὐτά ἔρχονται νά προστεθοῦν στά 278, πού ἔχουν ἤδη ὁλοκληρωθεῖ ἀπό τό 2019 ἕως σήμερα, ὡστόσο εἶναι προφανής ἡ ἀνάγκη περαιτέρω ἐπενδύσεων καί πιό συντεταγμένης προσπαθείας γιά τήν ἀντιμετώπιση αὐτοῦ τοῦ μεγάλου κοινωνικοῦ καί ἐθνικοῦ ζητήματος.
Ἕνα, πάντως, ἐκ τῶν μεγάλων ζητημάτων εἶναι ἡ οἰκονομική ἀξιοπιστία φορέων διαχειρίσεως ὕδατος καί εἰδικῶς τῶν δημοτικῶν ἑταιρειῶν ὑδρεύσεως καί ἀποχετεύσεως, πού συχνά καλοῦνται νά διαχειρισθοῦν κοινοτικά χρήματα, ἀλλά καί νά «τρέξουν» ἔργα. Ἐκεῖ ὑφίσταται μία μεγάλη δυσκολία, καθώς ὑπάρχει παραλλήλως καί ἕνας μεγάλος ὄγκος χρεῶν πρός τήν ΔΕΗ. Γιά αὐτό ἄλλως τε, βάσει πληροφοριῶν, στό πλαίσιο τῆς κυβερνητικῆς ἀξιολογήσεως συζητεῖται ἐνδεχομένη ἀπορρόφησις ἀπό τήν ΔΕΗ τῶν 739 δημοτικῶν ἑταιρειῶν ὑδρεύσεως, πλήν τῆς ΕΥΔΑΠ, πού θά εἶχε τήν εὐθύνη γιά τήν Ἀττική, καί τῆς ΕΥΑΘ, γιά τήν Θεσσαλονίκη.
Ὡστόσο, τό πλῆθος καί ἡ ἔντασις τῶν ἀντιδράσεων ἀλλά καί πιθανά νομικά κωλύματα ἔβαλαν τό ὅλο σχέδιο στό «ράφι». Νά σημειωθεῖ ὅτι τυχόν ἀπορρόφησις τῶν ΔΕΥΑ ἀπό τήν ἰδιωτική ΔΕΗ θά σήμανε αὐτομάτως ἀναίρεση κυβερνητικῆς δεσμεύσεως, καταστρατηγήσεως τοῦ Συντάγματος, καθώς ἔτσι τό νερό θά ἐγίνετο ἀντικείμενο ἐμπορίου μέ στόχο τό κέρδος, ὅπως ἔχει γίνει καί μέ τό ρεῦμα.
Καί ὅλα αὐτά σέ μιά δύσκολη πολιτικῶς συγκυρία, μέ δημάρχους καί κορυφαῖα κυβερνητικά στελέχη, συμφώνως πρός πληροφορίες, νά διαφωνοῦν, καθώς στό πλάνο δέν εἶχε προβλεφθεῖ κάποιας μορφῆς διαγωνιστική διαδικασία, γιά εἴσπραξη χρεῶν, καί ἀπορρόφηση τῶν ἑταιρειῶν ὑδρεύσεως.
Πάντως ἡ Κυβέρνησις στό φόντο τῶν πληροφοριῶν αὐτῶν ἔσπευσε νά κάνει λόγο γιά fake news. «Ἄς εἴμαστε ξεκάθαροι. Τό νερό εἶναι καί παραμένει δημόσιο ἀγαθό, ὅπως ὁρίζει τό Σύνταγμα. Καί κάνουμε τό ἐθνικό σχέδιο γιά τά ὕδατα, ἀκριβῶς γιά νά μήν ποῦμε τό νερό νεράκι.
Ἀντίθετα, αὐτό θά συνέβαινε ἄν ἀφήναμε τό πρόβλημα νά ἐξελιχθεῖ, χωρίς νά λάβουμε πρόσθετες καί ἀκόμα πιό τολμηρές πρωτοβουλίες» ἐτόνισε σέ συνέντευξή του ὁ Ἀντιπρόεδρος τῆς Κυβερνήσεως Κωστῆς Χατζηδάκης. «Δέν θυμηθήκαμε φυσικά τώρα τό ζήτημα τῆς διαχείρισης τῶν ὑδάτων. Ἀπό τό 2019 ἔχουν ὑλοποιηθεῖ πάνω ἀπό 200 σχετικά ἔργα, ἐνῶ βρίσκονται σέ ἐξέλιξη πάνω ἀπό 1.000.
Ἡ ἐπιδείνωση ὅμως, λόγω τῆς κλιματικῆς κρίσης, ὅπως προκύπτει ἀπό ὅλα τά ἐπίσημα στοιχεῖα, ἐπιτάσσει νά προσαρμοστοῦμε στά νέα δεδομένα καί νά ἐξετάσουμε καί λύσεις “ἔξω ἀπό τό κουτί”. Ὑπάρχει ἄραγε κάποιος πού νά πιστεύει ὅτι ἕνα τόσο μεγάλο κοινωνικό καί ἐθνικό θέμα μπορεῖ νά ἀντιμετωπιστεῖ ἀπό 739 διαφορετικούς φορεῖς; Ὅταν μάλιστα ἀρκετοί ἀπό αὐτούς τούς φορεῖς εἶναι ἰδιαίτερα προβληματικοί ἀπό ὅλες τίς ἀπόψεις; Μήν ξεχνᾶμε ὅτι ὁλόκληρη ἡ Ἑλλάδα ἠλεκτροδοτήθηκε μέ μία μόνο ἑταιρεία!» ἀνέφερε, φωτογραφίζοντας ἐμμέσως τήν ΔΕΗ, ὁ κ. Χατζηδάκης καί προσέθεσε:
«Πρέπει, λοιπόν, καί ἐδῶ νά ὑπάρχει μιά πιό κεντρική διαχείριση τῶν ἀναγκαίων ἔργων. Ἐπίσης, πρέπει νά ἀξιοποιήσουμε τίς νέες τεχνολογίες, νά δοῦμε π.χ. τό παράδειγμα τῆς Κύπρου καί τοῦ Ἰσραήλ μέ τίς ἀφαλατώσεις. Καί νά ἐφαρμόσουμε προηγμένες τεχνικές γιά τήν ἐπαναχρησιμοποίηση τῶν ὑδάτων γιά ἄρδευση. Ἐνῶ βεβαίως πρέπει νά λάβουμε καί μία σειρά ἀπό πιό ἐπείγοντα μέτρα γιά τούς ἑπόμενους μῆνες.
Μέσα ἀπό ὅλες αὐτές τίς πρωτοβουλίες, ὁ στόχος μας εἶναι νά ἐξασφαλίσουμε τήν ἀδιάλειπτη παροχή νεροῦ τόσο γιά τούς κατοίκους τῶν πόλεων καί τῶν χωριῶν ὅσο καί γιά τούς ἀγρότες μας. Καί φυσικά σέ προσιτές τιμές καί μέ ἰδιαίτερη φροντίδα γιά τούς πιό εὐάλωτους», δίδοντας τό στίγμα ἐν σχέσει πρός τά ἀναγκαῖα ἔργα πού πρέπει νά γίνουν, ὅπου καί κρύβεται, ἐνδεχομένως, ἕνα «κλειδί» πού «ξεκλειδώνει» σενάρια ἰδιωτικοποιήσεως.
>>https://www.kinimaapoxis.gr/join
ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΜΟΝΟ Η “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ”ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ,ΠΑΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ……..ΑΛΛΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΟΙΤΑ,ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ-ΤΗΝ ΑΠΑΘΕΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ,ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΞΑΝΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΤΕ ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΩΠΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ……ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ‘Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’
11.0 ΝΕΡΟ
11.1. Το νερό εδόθη με αφθονία στον άνθρωπο από τους Δημιουργούς του πλανήτη. Ο άνθρωπος πρέπει να σέβεται αυτό το θείο δώρο, πρέπει να σέβεται απόλυτα τα ποτάμια, τις λίμνες, τις πηγές, τα ρυάκια, τις θάλασσες να μην τα μολύνει και να ενεργεί όπως φροντίζει να μην μολύνεται ο εαυτός του.
11.2. Όπου απαιτούνται διεργασίες παραγωγικές με νερό θα τοποθετούνται για την απόλυτη καθαριότητα του νερού οι πιο τεχνολογικά άρτιοι βιολογικοί καθαρισμοί.
11.3. Καθαρισμός όλων των υδάτων θα γίνουν από την Πολιτεία μας από συχνότητες αποστατικές που με αυτές τώρα δηλητηριάζουν το νερό.
11.4. Το νερό θα πάρει πάλι τη μορφή, την κρυστάλλωση, τις θείες ιδιότητες, τις ενέργειες και τα ιχνοστοιχεία που νομοτελειακά μεταφέρει γιατί έτσι μόνο προορίζεται για τον άνθρωπο.
11.5. Το νερό είναι θείο δώρο. Δεν το παράγει κανένας. Έτσι δεν θα μπορεί ποτέ να πωλείται. Το κόστος κατανάλωσης, η οποία πρέπει να γίνεται πάντα με σεβασμό, είναι το κόστος της κατασκευής και συντήρησης του δικτύου διανομής.
11.6. Το νερό μπορεί να πωλείται μόνο ως συνιστώσα τελικού επεξεργασμένου προϊόντος.
11.7. Θα γίνει ειδική επεξεργασία του θαλάσσιου νερού ούτως ώστε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα λειψυδρίας που αντιμετωπίζουν αρκετά νησιά και μέρη της ηπειρωτικής Ελλάδος.
11.8. Θα διορθωθεί το δίκτυο μεταφοράς νερού σε όλες τις αγροτικές, παραμεθόριες περιοχές, αστικά κέντρα κτλ ούτως ώστε να υπάρχει ισορροπημένη κάλυψη και συνεχής παροχή νερού που να καλύπτει όλες τις ανάγκες.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
1.1. Το Υπουργείο Οικονομικών θα αναδομηθεί σε μια υπηρεσία που θα υπηρετεί τη μέσω του φόρου ανταποδοτική διαδικασία της Πολιτείας προς τον πολίτη.
1.2. Θα καταργηθούν όλοι οι υπάρχοντες φορολογικοί νόμοι γιατί η πολυνομία είναι η οδός της διαφθοράς, διαπλοκής, συναλλαγής όλων των κακόβουλων ενεργειών και καταδυνάστευσης του πολίτη. Ο φορολογικός νόμος του εισοδήματος που θα καθιερωθεί θα έχει τουλάχιστον 10ετή διάρκεια.
1.3. Θα καταργηθούν όλοι οι υπάρχοντες φόροι επί της ακίνητης περιουσίας ώστε ο πολίτης να είναι πραγματικά κυρίαρχος και κύριος της εστίας του και της περιουσίας του. Ο φόρος για αγορά ακίνητης περιουσίας δεν θα είναι πάνω από 3 % και όχι 11 % που επί πολλά χρόνια πληρώνουμε για απλή μεταβίβαση. Για μεταβίβαση σε συγγενή πρώτου βαθμού είναι χωρίς φόρο.
1.4. Για την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών η Ελλήνων Πολιτεία θα θέσει νομοθεσία ώστε η αγορά των αυτοκινήτων να γίνεται ατελώς με ένα ποσό ΦΠΑ εάν και εφόσον κριθεί αναγκαίο.
1.5. Τα τέλη κυκλοφορίας δεν θα είναι πάνω από 50 € ετησίως γιατί δεν υπάρχει καμία λογική, αυτοκίνητα με τέσσερις ρόδες και με κάλυψη οδοστρώματος περίπου το ίδιο να υπάρχει μια διακύμανση 150 έως 1400 € όπως είναι σήμερα.
1.6. Τα διόδια καταργούνται γιατί καταστρατηγούν το δικαίωμα της ελεύθερης διακίνησης των πολιτών εντός του Ελλαδικού χώρου. Με τους σημερινούς παρόχους των Εθνικών Οδών θα διαπραγματευτεί η Πολιτεία.
1.7. Η φορολογία εισοδήματος θα αρχίζει από της 15.000 € ετησίως. Η μέριμνα της Πολιτείας είναι ότι ο μικρότερος μισθός θα είναι διαμορφωμένος κατά αυτό τον τρόπο ώστε το 50 % του να καλύπτει τις βιοτικές ανάγκες του εργαζόμενου.
1.8. Η Ελλήνων Πολιτεία θα διανείμει στον άξονα των Ελλάνιων Αξιών κρατική γη στους αυτόχθονες Έλληνες Ιθαγενείς και μόνο σε αυτούς χωρίς το δικαίωμα μεταπώλησης της.
1.9. Η Ελλήνων Πολιτεία με απόλυτο σεβασμό στον νεογέννητο Έλληνα με πρόσβαση στην αρμονία και με γνώμονα ότι ήρθε στην Ελλάνια γη θα αποκτά αυτομάτως ένα τμήμα της πολεοδομημένης περιοχής. Με ΣΕΛΙΔΑ 37 από 40 σεβασμό προς κάθε Έλληνα Πολίτη και με βάση την ισότητα και όλα τα Ελλάνια Πρωτόκολλα από την πρώτη ημέρα που θα αναλάβει θα αντιμετωπίσει την γυναίκα αναγνωρίζοντας τον τεράστιο ρόλο της όπως ορίζεται στην Κοσμοθέαση μας (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Η γυναίκα αναγνωρίζεται ως αυτοδύναμη, αυτόνομη και ανεξάρτητη μέσα στο κοινωνικό σύνολο. Φορολογικά αντιμετωπίζεται αυτόνομα κάνοντας προσωπική φορολογική δήλωση και όχι οικογενειακή. Οτιδήποτε αποκτάται εντός του έγγαμου βίου θα διαμοιράζεται σύμφωνα με την νομοθεσία εξαρχής. Για τις μητέρες που ανατρέφουν παιδιά θα υπάρχει πλήρη μισθολογική και ασφαλιστική κάλυψη από την Πολιτεία. Από την πρώτη μέρα που καθίσταται έγκυος με Ελλάνιο Γόνο, η Πολιτεία αναλαμβάνει πλήρως όλα τα έξοδα εγκυμοσύνης, γέννησης και ανατροφής του. Η Πολιτεία θα αποκαταστήσει όλες τις μητέρες όταν χρειαστεί να μπουν στην παραγωγική διαδικασία για τα χρόνια που έμειναν εκτός αυτής.
1.11. Είναι υποχρέωση μας να ανατρέψουμε την γενοκτονία που γίνεται σήμερα και να την μετατρέψουμε σε ευγονία. Η αποκατάσταση και η εξασφάλιση των γυναικών μητέρων και των απογόνων μας είναι ιερό καθήκον μας.
1.12. Μέσω της φορολογικής πολιτικής θα δοθεί ανάπτυξη σε όλους τους επιμέρους παραγωγικούς κλάδους.
1.13. Η Ναυτιλία δεν θα φορολογείται με μόνη υποχρέωση να είναι η έδρα της εταιρείας στην Ελλάδα. Το προσωπικό και τα πληρώματα να είναι Έλληνες, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμοι και όλες οι επισκευές των πλωτών μέσων να γίνονται στην Ελλάδα.
1.14. Στην βιομηχανία η οποία θα καλύπτει τομείς παραγωγής που είναι απαραίτητοι στην Πολιτεία και προκειμένου να γίνει η Ελλάδα αυτάρκης βιομηχανικά, τα πρώτα πέντε χρόνια καθίστανται αφορολόγητα.
1.15. Η βιοτεχνική παραγωγή προϊόντων καπνού και αλκοολούχων ποτών θα επιβαρύνεται με φόρο μόνο ίσο με την αξία του προϊόντος. Δηλαδή η τελική τιμή πώλησης του είναι 50 % η τιμή πώλησης από τον παραγωγό και το 50 % φόρος προς την πολιτεία.
ΣΕΛΙΔΑ 38 από 40
#ΝΕΡΟ #ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΓΑΘΟ #ΙΔΙΩΤΕΣ #ΛΕΙΨΥΔΡΙΑ #ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ #ΔΙΑΠΛΟΚΗ #
ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ Κοινοποίησε ! ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ & ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Έρευνα: Τα ελληνικά ΜΜΕ είναι και επισήμως τα πιο αναξιόπιστα του πλανήτη
Tο 96% του συνόλου των ΜΜΕ του πλανήτη ανήκει σε 6 εβραϊκές εταιρείες!!!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ: ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠ’ ΟΣΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΤΑΛΜΟΥΔ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ