ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΟΥ
ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΟΥ
Ο Χρήστος Κυριακόπουλος, υποψήφιος βουλευτής της ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ, στην εκπομπή «ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ … Ε.ΣΥ.;», με τον Θοδωρή Λαφαζανίδη.
ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ, ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΙΣ ΝΕΑΡΟΤΕΡΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ, ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ «ΦΩΝΑΖΕΙ».
ΣΙΩΠΗΛΗ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ – ΑΠΟΔΟΧΗ – Ή ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΗ Η ΣΥΝΘΗΚΗ ΚΑΘΙΕΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΜΗΧΑΝΟΡΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ;
Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΠΕΛΕΦΘΕΡΩΣΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΜΑΣ, ΜΕ ΑΠΕΙΡΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΑ ΑΠΕΙΡΑ ΔΩΡΑ, ΤΙΣ ΑΠΕΙΡΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΑΣ ΑΩ.
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΑΙΘΕΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΑΩ ΓΡΑΦΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΜΑΣ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ. ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΞΕΔΙΠΛΩΝΟΝΤΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΚΑΝΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ.
ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΜΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΚΛΕΙΔΩΣΕΙ ΤΙΣ ΜΝΗΜΕΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΝΩΣΕΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΠΑΖΛ ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΨΑΧΝΑΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΜΟΝΟ Ο ΕΛΛΗΝ ΑΥΤΟΧΘΩΝ ΙΘΑΓΕΝΗΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΧΘΟΝΩΝ…ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΟΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΤΙ Η ΜΙΚΡΟΓΡΑΜΜΑΤΗ ΓΡΑΦΗ (ΠΕΖΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ) ΕΠΙΝΟΗΘΗΚΕ ΤΟΝ ΔΕΚΑΤΟ ΑΙΩΝΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΧΡΟΝΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΟΙ ΒΑΡΒΑΡΟΙ ΛΑΟΙ, ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΟΜΙΛΗΤΕΣ ΕΓΡΑΦΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΑΝ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ, ΟΥΤΕ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΙΞΗΣ !!!» ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΕΛ. 24 – ΤΗΣ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΗ ΠΑΡΑΓ. Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ 1. ΤΟΝΟΙ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΑ “Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΧΙΚΑ ΓΡΑΦΟΤΑΝ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΑ, ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΟΜΙΛΗΤΕΣ ΤΗΣ, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΦΕΡΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΝ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΦΟΡΑ.
ΜΕΤΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΗΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΥΠΕΣΤΗ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ, ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΣΤΗΣ ΕΠΑΦΗΣ ΤΗΣ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ Η ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΝ ΤΡΟΠΟΙ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΑΝ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ. ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΕΠΙΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΤΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΩΝ.” ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΑΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ, ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΩΣ ΕΘΝΟΣ, ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΑΘΑΙΝΑΝΕ ΓΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ, ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ, ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ; ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ;;;
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΜΒΑΘΥΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑ Ο ΚΟΣ. ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟΝ Β1’ ΒΟΡΕΙΟ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ, ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ.» ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ: Ε: christoskd@msn.com Κ: 6971740878 Web: https://christos-kyriakopoulos-e-sy.org

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.

3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.