Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ
Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ

Ο Βαζαίος Μαρίνος, υποψήφιος βουλευτής της ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ, στην εκπομπή «ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ … Ε.ΣΥ.;», με τον Θοδωρή Λαφαζανίδη.

ΕΝΑΣ ΑΕΝΑΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΝΟΜΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΩΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΡΑΤΤΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΟΛΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ.

ΑΣΦΑΛΩΣ Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΑΥΤΟΣ ΝΟΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΤΟΥ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗ, ΔΙΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΡΧΕΓΟΝΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΔΟΛΟ ΚΑΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΓΚΡΙΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ. ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΜΩΣ ΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΑ ΟΝΤΑ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ, ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ ΑΥΤΗΣ.

π.χ. ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΤΙ ΜΕΛΛΕΙ ΓΕΝΕΣΘΑΙ, ΠΟΤΕ ΜΕ ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΥΠΟΥ ΧΟΛΛΥΓΟΥΝΤ, ΠΟΤΕ ΜΕ ΑΣΑΦΕΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, ΜΕ ΕΝΑ ΠΕΠΛΟ ΚΕΚΑΛΥΜΕΝΟ, ΧΩΡΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΝΟΗΜΑ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ 1995 Η ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ ΤΟΥ (Κου) ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΡΟΛΟΥ ΠΑΠΟΥΛΙΑ, ΜΕ ΤΗΝ Κα ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΜΠΕΝ ΑΚΗ, ΜΕ ΤΟ ΕΞ ΕΛΛΗΝΙΣΜΕΝΟ ΕΠΩΝΥΜΟ (ΜΠΕΝ ΧΙΡΑΜ).

ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ,, ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ,ΠΡΟΣ ΧΑΡΙΝ ΕΥΗΜΕΡΙΑΣ ΔΗΘΕΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΥΠΟ ΝΕΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΑΡΧΙΣΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΥΡΡΑΝΙΚΑ ΒΑΡΗ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ. ΣΥΝΕΧΙΣΑΝ ΤΟ 2010 ΤΟ ΖΟΦΕΡΟ ΑΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5 ΕΤΗ ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΒΙΩΝΟΥΝ. ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΔΥΝΑΜΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ. ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟ ΑΔΙΚΟΝ, ΠΡΟΣ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΦΕΛΟΣ.

ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΤΕ ΥΠΟ ΤΥΠΟ ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ, ΕΙΤΕ ΥΠΟ ΤΥΠΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ, ΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΥΟ ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΕΠΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΗΚΟΟΥΣ ΤΩΝ;

ΔΙΟΤΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΊΝΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΣ, ΚΑΙ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΤΗΡΟΥΝ. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΕΙΣ ΚΑΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΝΑ ΣΩΜΑ ΜΙΑ ΨΥΧΗ, ΕΝΑΣ ΝΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ “ΟΠΛΑ” ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΘΟΥΜΕΝΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΚΑΙΟΝ.

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΒΑΣΙΚΗ ΑΞΙΩΣΗ ΚΑΘΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΡΑΞΗΣ Η ΕΚΦΡΑΣΗΣ.

1.0. ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ

1.1. Έχεις την Ελευθερία να κάνεις ότι θέλεις αρκεί να έχεις την ικανότητα της πλήρους και απόλυτης επανόρθωσης της πράξης σου.
1.2. Έχεις την Ελευθερία να βλάψεις να αλλοιώσεις να καταστρέψεις ακόμα και να σκοτώσεις μερικώς ή ολικώς σωματικά ή ψυχικά μόνο όταν μπορείς να επανορθώσεις απόλυτα και ολοκληρωτικά αυτό που έβλαψες αλλοίωσες κατάστρεψες ή σκότωσες.
1.3. Ακόμα και η σκέψη για οποιαδήποτε αλλαγή στο υλικό ή ψυχικό ή πνευματικό επίπεδο που απευθύνεται σε ανθρώπους υπόκειται στον νόμο της πλήρους και απόλυτης επανόρθωσης. Η καλλιέργεια οποιασδήποτε σκέψης επιθυμίας ή σχεδίου γίνεται χωρίς να τηρείται αυτός ο νόμος είναι ήδη συνειδησιακός θάνατος.
1.4. Είναι έγκλημα κατά της πολιτείας και όλων των πολιτών να αφαιρέσεις να πάρεις να εκμεταλλευτείς οτιδήποτε χωρίς να έχεις την δυνατότητα να το αντικαταστήσεις πλήρως και επακριβώς.
1.5. Είναι έγκλημα κατά της πολιτείας και όλων των πολιτών αποφάσεις σου να δημιουργούν ανεπανόρθωτες βλάβες στην οικονομία, στα κοινωνικά δρώμενα, στην παιδεία, στην εργασία, στην ασφάλεια, στην ασφάλιση, στην πρόνοια , στην αφθονία, στην αισθητική και στην κοινωνική αρμονία.
1.6. Είναι έγκλημα κατά της πολιτείας και όλων των μελών της κάθε παρέμβασης σου η οποία είναι ανεπανόρθωτη.
1.7. Η παράβαση του νόμου της πλήρους και απόλυτης επανόρθωσης σε θέτει εκτός του σώματος της πολιτείας της κοινωνίας σε οδηγεί στην θανατική καταδίκη της συνειδητότητός σου.
1.8. Η φυσική τιμωρία ανήκει στην πολιτεία και στους νόμους της.

2.0. ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ

2.1. Έχεις το δικαίωμα να κάνει ότι θέλεις αρκεί να έχεις εφαρμόσει και δεχτεί με προσομοίωση το αποτέλεσμα των πράξεων σου ή των επιλογών σου και των εκφράσεων σου πρώτα στον εαυτόν σου.
2.2. Μπορείς να κάνεις σε συνάνθρωπο σου ότι θέλεις αρκεί να το έχεις δεχτεί αυτό πρώτα για τον εαυτόν σου.
2.3. Μπορείς να κάνεις ότι θέλεις αρκεί να έχεις δεχτεί αυτό πρώτα για τον εαυτόν σου και για το περιβάλλον σου.
2.4. Οτιδήποτε δεν είναι δεκτό για τον εαυτόν σου δεν μπορείς να το κάνεις ή να το επιβάλλεις σε άλλον.
2.5. Οτιδήποτε δεν είναι δεκτό για τα παιδιά σου δεν μπορείς να το κάνεις για παιδιά άλλων.
2.6. Οτιδήποτε δεν είναι δεκτό για το δικό σου περιβάλλον δεν μπορείς να το κάνεις για την κοινωνία ή τμήμα της κοινωνίας.
2.7. Η παράβαση του νόμου της προσομοίωσης σε θέτει εκτός του σώματος της πολιτείας της κοινωνίας σε οδηγεί στην θανατική καταδίκη της συνειδητότητος.
2.8. Η φυσική τιμωρία ανήκει στην πολιτεία και τους νόμους της.

3.0. ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ

3.1. Έχεις το δικαίωμα να κάνεις ότι θέλεις αρκεί το κίνητρο των πράξεων σου των επιλογών σου και των εκφράσεων σου να είναι σε δημόσια θέα.
3.2. Το κίνητρο για κάθε σου πράξη ή επιλογή ή έκφραση σου πρέπει να εκτίθεται δημόσια και να είναι καταξιωμένη με αρετή.
3.3. Για οτιδήποτε επιδιώκεις δεν είναι απομονωμένο και κρυφό από το σώμα της πολιτείας.
3.4. Κάθε πρόταση κάθε ιδέα κάθε καινοτομία σε οποιαδήποτε μορφή της τεχνολογίας της επιστήμης της τέχνης ως και κανόνες νόμοι διδασκαλία καθοδήγηση πρέπει να άπτονται του αξιακού συστήματος του ανθρώπου και ανήκει σε όλη την κοινωνία και όλοι οι πολίτες έχουν πρόσβαση στην διαδικασία που δημιουργείται.
3.5. Η διαδικασία και η εφαρμογή σε κάθε σου πρόταση καινοτομία σκέψη πρέπει να είναι εναρμονισμένη στον αξιακό άξονα και να βρίσκεται μέσα στο πλαίσιο των λειτουργικών αρχών της πολιτείας ώστε να αποτελεί διαχρονική ανελικτική αναβάθμιση όλης της κοινωνίας συνολικά
3.6. Η κάθε καινοτομία πρόταση σκέψη είναι διατύπωση συμπαντικής μνήμης και ως τέτοιας ανήκει κληρονομικά σε όλους τους πολίτες. Όλοι οφείλουν να την σέβονται επειδή η ασέλγεια εις βάρος της είναι ασέλγεια κατά όλης της κοινωνίας.
3.7. Επειδή οι καινοτομίες ανήκουν σε όλη την κοινωνία η πολιτεία και τα μέλη της οφείλουν να τις προστατεύουν επί ποινή τιμωρίας σε όσους παραβαίνουν αυτήν την υποχρέωση. Όποιος προτείνει οτιδήποτε με κίνητρο στοχευόμενα το κακό της πολιτείας στην οικονομία , στα κοινωνικά δρώμενα , στην παιδεία, στην εργασία , στην ασφάλεια , στην ασφάλιση, στην πρόνοια, στην αφθονία, στην αισθητική και στην κοινωνική αρμονία έχει ήδη θέσει τον εαυτόν του στην συνειδησιακή λήθη και έχει υποστεί θάνατο της συνειδητότητός του.
3.8. Οι άρχοντες και οι υπεύθυνοι της πολιτείας οφείλουν να προστατεύουν με την ίδια την ζωή τους κάθε κληρονομιά της πολιτείας και του έθνους μας
H «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» λειτουργεί με άξονα τον πολίτη ο οποίος συμμετέχει με τον δυνατότερο και αποτελεσματικό τρόπο στην κρίση των καταστάσεων αποφάσεων δεδομένων και στην άσκηση εξουσίας, ουσιαστικά είναι αυτός που άρχει πολιτικά στην ελλήνων πολιτεία.