Χρόνος ανάγνωσης: 11 λεπτά

Π. Αρσενίου στο Politic.gr: “Η Ελλήνων Συνέλευσις… μοναδικός δρόμος για να υπάρξουν στο μέλλον άνθρωποι ελεύθεροι”

Π. Αρσενίου στο Politic.gr: “Η Ελλήνων Συνέλευσις… μοναδικός δρόμος για να υπάρξουν στο μέλλον άνθρωποι ελεύθεροι”
Π. Αρσενίου στο Politic.gr: “Η Ελλήνων Συνέλευσις… μοναδικός δρόμος για να υπάρξουν στο μέλλον άνθρωποι ελεύθεροι”

Τις δικές του απόψεις για τα τρέχοντα ζητήματα της επικαιρότητας – και κυρίως της υγείας – παρέθεσε στο Politic.gr ο υποψήφιος βουλευτής της “Ελλήνων Συνέλευσις”, Παρασκευάς Αρσενίου, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην ιστοσελίδα μας.

– Εσείς προσωπικά και η Ελλήνων Συνέλευσις είστε ευχαριστημένοι από τη διαχείριση της πανδημίας από την κυβέρνηση;

Π.Α.: Δεν είμαι ευχαριστημένος καθόλου και οπωσδήποτε ούτε και η Ελλήνων Συνέλευσις. Και αυτή η δυσαρέσκειά μου δεν είναι του απλού πολίτη, αλλά απορρέει από την ιδιότητά μου του ιατρού. Θα απαιτούσε πολλή ώρα για να εξηγήσω τις θέσεις μου. Θεωρώ ότι η “πανδημία” αποτελεί εργαλείο για την επίτευξη άλλων σκοπών, που ανακοινώνονται μεν, αλλά με τρόπο αντιληπτικά δυσδιάκριτο και κυρίως δύσκολο για τη συνειδητοποίησή τους.

– Σε ποια σημεία πιστεύετε ότι πάσχει η Δημόσια Υγεία στη χώρα μας;

Π.Α.: α. Η μονοπώληση του προσανατολισμού της στην όλη αντίληψη της υγείας ως αντικειμένου με το οποίον υποτίθεται ότι ασχολείται.

β. Αφού στήθηκε όπως στήθηκε το όλο οικοδόμημα δεν υποστηρίζεται με τα αντίστοιχα κονδύλια για την κατάλληλη κτιριακή υποδομή (νοσηλευτικά ιδρύματα, εξοπλισμός, επαρκές ιατρικό και κυρίως νοσηλευτικό προσωπικό).

γ. Ως “σύστημα” επιβάλλεται στους πολίτες και ενώ υπάρχουν προτάσεις αποτελεσματικότερες και οικονομικότερες τόσο για τους κρατικούς προϋπολογισμούς όσο και για το βαλάντιο του πολίτη και του ίδιου του οργανισμού του, εν τούτοις αυτές δέχονται την επίθεση του καθεστώτος υγείας, χλευάζονται και τους στερείται η δίκαιη ευκαιρία να αποδείξουν την αξία τους και την αποτελεσματικότητα τους.

δ. Η πρακτική του καθεστώτος δημόσιας υγείας στηρίζεται στον πτόηση των ασθενών, τον συναισθηματικό τους έλεγχο και τελικά στην επιβολή θεραπειών ακρωτηριαστικών του όλου οργανισμού.

– Σε περίπτωση που η Ελλήνων Συνέλευσις αναλάμβανε τη διακυβέρνηση της χώρας, ποια θα ήταν τα πρώτα μέτρα που θα έπαιρνε για το νευραλγικό τομέα της υγείας;

Π.Α.: Καθώς η βασική αιτία της απώλειας της υγείας του πολίτη είναι το διαρκές στρες που οδηγεί σε άγχος, με την αβεβαιότητα της επόμενης ημέρας, τα πρώτα μέτρα για την δημόσια υγεία συνίστανται στην άμεση αλλαγή του όλου ψυχολογικού κλίματος. Το πολιτειακό περιβάλλον είναι αυτό που θα διορθωθεί πρώτο με την άμεση οικονομική ανακούφιση του πολίτη.

Ο πολίτης πρέπει να αντιληφθεί έμπρακτα τις προθέσεις της Πολιτείας για τη Δημόσια Υγεία: ότι παρέχεται δωρεάν, ότι είναι πρωταρχικού ενδιαφέροντος της και ότι έχει διαθέσιμους τεράστιους πόρους για επενδύσεις στον τομέα της Δημόσιας Υγείας. Ο πολίτης θα πρέπει να δει ότι υπάρχει δικαιοσύνη στον βίο του, ενδιαφέρον και μέριμνα για τον ίδιο.

Αφού περιορισθούν έτσι οι βασικότεροι λόγοι που οδηγούν στην κατάρρευση της υγείας των πολιτών παράλληλα θα δρομολογηθούν όλα τα μέτρα που αφορούν την ανάκαμψη και αποκατάσταση της υγείας των πολιτών. Επανασχεδιασμός όλου του συστήματος με κέντρο των άνθρωπο, με σεβασμό στην προσωπικότητα του. Νοσοκομεία στα οποία να νοιώθει οικεία και άνετα, προσωπικό ιατρικό, νοσηλευτικό και υποστηρικτικό απαλλαγμένο από τον βιοπορισμό ή την απληστία (που αποτελεί ουσιαστικό αντιρροπηστικό υπαρξιακό μηχανισμό). Αναγγελία και έναρξη εξυγίανσης του φαρμάκου ώστε αυτό να είναι ελεγμένο ως προς την αποτελεσματικότητα του, την αναγκαιότητα, και την φιλικότητα προς την φυσιολογία του οργανισμού ανθρώπων, ζώων και φυτών.

Απόδοση ίσης ευκαιρίας σε όλες τις εναλλακτικές θεραπευτικές προσεγγίσεις και η ελευθερία επιλογής του πολίτη προς οιαδήποτε από αυτές. Ο πολίτης είναι ανάγκη να νοιώσει ότι η Πολιτεία είναι η Μητέρα του που τον αγκαλιάζει, τον φροντίζει και τον οδηγεί για να γίνει ενεργό μέλος της, αλλά και τον διορθώνει επαναφέροντας τον στο ορθόν και το πρέπον όταν αυτό απαιτείται.

– Είναι αρκετοί εκείνοι που ασκούν κριτική στον πολιτικό φορέα σας, κάνοντας λόγο για ανέφικτες υποσχέσεις και… μεγάλα λόγια. Τι έχετε να τους απαντήσετε;

Π.Α.: Ο πολίτης δυστυχώς σήμερα ενημερώνεται κυρίως από τα ΜΜΕ τα οποία είναι χειραγωγημένα και όλοι το γνωρίζουν. Το καθεστώς οτιδήποτε φοβάται το χλευάζει, το διαβάλλει, το φιμώνει ή το εξοντώνει.

Οι πολίτες οφείλουν να ερευνήσουν, να πληροφορηθούν και να συνειδητοποιήσουν την αλήθεια. Η Ελλήνων Συνέλευσις μιλάει με αποδείξεις. Όλα είναι στο φως: προθέσεις, σχεδιασμοί, Γνώση, Αξίες, Αρχές, Νόμοι, οικονομικοί πόροι. Οι πολίτες μπορούν να έλθουν στα γραφεία των Τοπικών Οργανισμών ή να επικοινωνήσουν με τους υποψήφιους βουλευτές και να πληροφορηθούν. Να δουν τους κρατικούς προϋπολογισμούς στα ΦΕΚ. Να μη πιστεύουν τίποτε χωρίς να βεβαιωθούν αποδεικτικά για την Αλήθεια που τους αφορά.

Η Ελλήνων Συνέλευσις είναι ο μοναδικός δρόμος για να υπάρξουν στο προσεχές μέλλον άνθρωποι ελεύθεροι, αξιοπρεπείς με αυτοσεβασμό και ευδαίμονες.

Τέλος, κάθε κριτική από μέρους των πολιτών είναι δεκτή υπό τον όρο ότι θα έλθουν να πάρουν τις πληροφορίες και να τις επεξεργαστούν επιστημονικά, έντιμα και λεπτομερώς. Η κριτική χωρίς στοιχεία και αποδείξεις βλάπτει τους κρίνοντες καθώς έτσι χάνουν την ευκαιρία να συνταχθούν με τον πολιτικό φορέα που μπορεί να μεταμορφώσει τον ατομικό και πολιτειακό βίο τοποθετώντας τον στο βάθρο που του αρμόζει.

– Σε ποιους τομείς θεωρείτε ότι μπορείτε να συμβάλλετε, σε περίπτωση που ο ελληνικός λαός σας στείλει στο Κοινοβούλιο;

Π.Α.: Η επαγγελματική μου ιδιότητα με οδηγεί στο θέμα της οργάνωσης του συστήματος Δημόσιας Υγείας. Είναι ο τομέας που γνωρίζω ικανοποιητικά και με εκφράζει.

– Είστε υποψήφιος στην Α’ Περιφέρεια Θεσσαλονίκης. Ποια θεωρείτε ως μείζονα προβλήματα της συμπρωτεύουσας και αντίστοιχα ποια είναι τα πλεονεκτήματά της, που πρέπει να αξιοποιηθούν περαιτέρω;

Π.Α.: Μείζονα προβλήματα: Απότοκα έλλειψης διακυβέρνησης και εθνικής πολιτικής.

α) Πολυάνθρωπη τσιμεντούπολη με απούσα πολεοδομία και άναρχη δόμηση. Έχει μαζέψει τον πληθυσμό της υπαίθρου με το χαρακτηριστικό «Θεσσαλονίκη φτωχομάνα» κάτι που σήμερα δεν ισχύει μια και τα ενοίκια είναι ακριβά και η διαβίωση στην πόλη αφόρητη.

β) Έλλειψη πρασίνου και ζωτικού χώρου για να μεγαλώνουν παιδιά στην πόλη χωρίς πλατείες και παιδότοπους για να παίξει το παιδί και να γνωρίσει τις δυνατότητες του. Ευτυχώς υπάρχει η παραλία αλλά πόσοι έχουν την δυνατότητα να πάνε εκεί;

γ) Η ανεπαρκέστατη αποκομιδή απορριμμάτων την κάνουν βρώμικη πόλη και πληγώνουν επιπλέον την αισθητική της.

δ)  Η συγκοινωνία είναι απόλυτα ανεπαρκής. Συνωστισμός, αδιαχώρητο, ανεπαρκείς χώροι στάθμευσης ιδιωτικών αυτοκινήτων, άναρχη στάθμευση που εμποδίζει την κίνηση στους δρόμους. Η περιφερειακή οδός φορτώνεται υπερβολικά και απαιτεί βελτίωση.

ε) Υπόγειο δίκτυο συγκοινωνίας που συνεχίζει να φτιάχνεται εδώ και χρόνια και η προοπτική αποπεράτωσης και παράδοσης του καρκινοβατεί.

ζ) Ο Θερμαϊκός κόλπος εξακολουθεί να ρυπαίνεται και να υποβαθμίζεται. Η εξυγίανσή του θα τον κάνει πανέμορφο φυσικό ιχθυοτροφείο που θα εμπλουτίζει την θάλασσα.

η) Στην ακτοπλοΐα, η Θεσσαλονίκη είναι απομονωμένη από τα νησιά μας.

θ)  Η ανεπαρκής αστυνόμευση οδήγησε κεντρικές οδούς να μετατραπούν σε κέντρο διακίνησης ναρκωτικών κάτω από τη… μύτη της αστυνομίας, που αδυνατεί να ανταποκριθεί στα καθήκοντα της λόγω έλλειψης προσωπικού και περισπασμού σε άλλες δραστηριότητες.

ι)  Περιβαλλοντική μόλυνση.

Όσον αφορά τα πλεονεκτήματα, η γεωγραφική της θέση της δίνει δυνητικά πλεονεκτήματα πολλά και σημαντικότατα. Είναι πόλη που θα μπορούσε να είναι πανέμορφη και ισχυρός πόλος έλξης.   Η παραλία της είναι ο ζωτικός χώρος που ανακουφίζει κάπως την ασφυξία της δομημένης πόλης.

Η Θεσσαλονίκη είναι Κόμβος που ενώνει ηπείρους και πολιτισμούς. Κόμβος εμπορικών οδών. Το λιμάνι θα μπορούσε να εξυπηρετεί το εμπόριο της ηπειρωτικής ενδοχώρας.

Τα πανεπιστήμιά της θα μπορούσαν να ελκύσουν σπουδαστές όχι μόνο από γείτονες χώρες, αλλά και από όλο τον κόσμο. Ο αρχαιολογικός της πλούτος παραμένει ανεκμετάλλευτος και δεν προβάλλεται όπως θα μπορούσε να γίνει.

Τέλος, η Θεσσαλονίκη είναι η είσοδος για την πανέμορφη Χαλκιδική, τουριστικό προορισμό από όλες τις βόρειες γειτονικές και πέραν χώρες.

– Αν οι εκλογές διεξάγονταν… αύριο, η Ελλήνων Συνέλευσις θα ήταν προετοιμασμένη ώστε να κατεβάσει ψηφοδέλτια σε ολόκληρη την επικράτεια;

Π.Α.: Ναι ήμαστε έτοιμοι και ικανοί και συνεχίζουμε να βελτιωνόμαστε.

– Ποια πιστεύετε ότι θα είναι η κατάσταση της χώρας αμέσως μετά το τέλος της πανδημίας;

Π.Α.: Όταν και εάν τελειώσει η πανδημία γιατί βλέπουμε να έχει στηθεί ένας χορός με «μεταλλάξεις» του «ιού», στοιχεία που μας δείχνουν ότι η ιστορία θα έχει μήκος και θα οδηγήσει σε πλήρη οικονομική εξαθλίωση. Βλέπουμε τις επιχειρήσεις να έχουν γονατίσει, ο μηχανισμός της οικονομίας του κράτους δεν λειτουργεί μια και ξεπούλησε όλες τις επιχειρήσεις του (λιμάνια, αεροδρόμια κλπ)  Υπάρχει μεγάλη οικονομική αιμορραγία αδικαιολόγητη. Το κράτος περιμένει να εισπράξει από τις επιχειρήσεις τις οποίες υπονομεύει με τα αδικαιολόγητα και ιατρικά αστήρικτα μέτρα που επιβάλλει.

Υπάρχει, επίσης, αλλοίωση του χαρακτήρα των ανθρώπων. Έχει αυξηθεί η χρήση μεγάλων ποσοτήτων ψυχοφαρμάκων που δημιουργούν εξάρτηση. Άρχισαν κάποιοι να αυτοκτονούν πέφτοντας από εξώστες,  Οι άνθρωποι άρχισαν να συμπεριφέρονται περίεργα. Ο ένας να υποπτεύεται τον διπλανό του ως φορέα του «ιού» και έτσι ως κίνδυνο για την υγεία του. Αυτό είναι πιθανόν να οδηγήσει κάποιους ακόμη και να καταδίδουν στις αρχές όσους θεωρούν επικίνδυνους. Αυτά οδηγούν σε απομόνωση και διαίρεση μεγαλύτερη και γενικά η εικόνα για το μέλλον είναι ζοφερή.

Οι άνθρωποι οδηγούνται να εξαρτώνται από επιδόματα και αυτό τείνει να γίνει συνήθεια. Έτσι οδηγεί ασυνείδητα σε υποβάθμιση υπαρξιακή και τελική υποδούλωση. Όσον αφορά τη χώρα, θα έχει ολοκληρωθεί το ξεπούλημά της και θα κινδυνεύει ο ίδιος ο χαρακτήρας της και η ταυτότητά της.

Πηγή

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

 

Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.

Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.

Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.

Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),

1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.

2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:

Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.

2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:

  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με

ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .

2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,

World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).

3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ

ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.

3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.

( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:

Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!

Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:

 

1.2.1.     Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2.     Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

1.2.3.      Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4.      Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.

1.2.5.      Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.

1.2.6.      Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών

  • εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.

1.2.7.      Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.

1.2.8.   Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.

 

ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ  ΣΩΜΑ

1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.

2.0.  Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:

2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.

2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.

2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.

3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.

4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.

5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.

6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.

7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.

8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.