Δίσκου στο Politic.gr: “Στην Ελλήνων Συνέλευσις μπορούν να συμμετάσχουν όλοι οι πολίτες”

Δίσκου στο Politic.gr: “Στην Ελλήνων Συνέλευσις μπορούν να συμμετάσχουν όλοι οι πολίτες”
Δίσκου στο Politic.gr: “Στην Ελλήνων Συνέλευσις μπορούν να συμμετάσχουν όλοι οι πολίτες”

Μία μεγάλη συνέντευξη στο Politic.gr παραχώρησε η υποψήφια βουλευτής Πέλλας με την Ελλήνων Συνέλευσις, Παρασκευή Δίσκου, δίνοντας απαντήσεις σε μία πληθώρα απο ζητήματα.

– Ποια είναι τα σημεία εκείνα, στα οποία θεωρείτε ότι η Πολιτεία πρέπει να εμβαθύνει περισσότερο, όσον αφορά το σχολικό αθλητισμό;

Το παιδί μέσα από τον αθλητισμό καλλιεργεί την προσωπικότητα του και αναδεικνύει το ταλέντο του. Η συχνή σωματική άσκηση έχει θετικές επιπτώσεις τόσο στην σωματική όσο και στην ψυχική υγεία του παιδιού. Είναι ανάγκη να αντιληφθούμε ότι τα παιδιά μας πρέπει να γυμνάζονται σε καθημερινή βάση και αυτό θα ξεκινήσει μέσα από το σχολείο. Στις μέρες μας παρατηρούμε όμως μείωση των ωρών της γυμναστικής, υποβάθμιση του τμήματος της φυσικής αγωγής, συστηματική υπό χρηματοδότηση από το υπουργείο παιδείας, έλλειψη προσωπικού, αίθουσες σχολικών γυμναστηρίων με μέτριο ή ελλειπή εξοπλισμό και σε κάποιες περιοχές, είναι ανύπαρκτες αυτές οι αίθουσες.

Άρα η πολιτεία θα πρέπει να αναθεωρήσει και να δώσει μεγαλύτερη βαρύτητα στον σχολικό αθλητισμό, να αυξήσει τις ώρες γυμναστικής στα σχολεία ώστε τα παιδιά από μικρά να αγαπήσουν τον αθλητισμό, να προσληφθούν περισσότεροι γυμναστές-προπονητές για κάθε άθλημα ώστε να καλυφθούν οι ώρες της γυμναστικής και το έργο τους να είναι πιο παραγωγικό, να δημιουργηθούν και να συντηρηθούν όπου υπάρχει ανάγκη οι αίθουσες γυμναστηρίων όλων των σχολείων ανά την επικράτεια ώστε όλα τα Ελληνόπουλα να γυμνάζονται σε ένα όμορφο και υγιές περιβάλλον με απαραίτητη προ υπόθεση τον πλήρη εξοπλισμό από όργανα γυμναστικής και αθλητικό υλικό, κατάλληλα να βοηθούν στην εκτέλεση των ασκήσεων των διαφόρων αθλημάτων.

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία και τον αθλητισμό ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το κτίσιμο του σώματος και του πνεύματος είναι υποχρέωση της πολιτείας, η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας. Στην Ελλήνων Πολιτεία τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων ελληνικών γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματος τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται τα Ελληνόπουλα να πάρουν την πολιτεία στα χέρια τους. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και συλλογικά αθλήματα και τα πάντα θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης μέσα στα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να το εξασκεί εντός των σχολικών εγκαταστάσεων και αυτό όλο θα προ υποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές-προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται”.

– Πιστεύετε ότι πρέπει να υπάρξουν περισσότερα κίνητρα για τα παιδιά, προκειμένου να ασχοληθούν με το σχολικό αθλητισμό;

Γνωρίζω πολύ καλά και σαν πρώην αθλήτρια και μέσα από την ενεργή αθλητική δράση των δύο παιδιών μου ότι χρειάζονται τα κίνητρα ώστε τα παιδιά να αγαπήσουν τον αθλητισμό και αργότερα να ξεδιπλώσουν το οποιοδήποτε ταλέντο τους. Ένα μεγάλο κίνητρο είναι η διοργάνωση των σχολικών πρωταθλημάτων που έχει σαν σκοπό: την δημιουργία ίσων ευκαιριών για την ανάδειξη των ιδιαίτερων ικανοτήτων των μαθητών στον αθλητισμό, την συνολική καλλιέργεια της προσωπικότητας τους, την συνέχιση της αθλητικής παράδοσης της χώρας μας καθώς και την εκπροσώπηση της σε διεθνείς μαθητικές αθλητικές συναντήσεις.

Οι σχολικοί αγώνες είναι πολύ σημαντικοί γιατί τα παιδιά μπορούν να βιώσουν την χαρά της συμμετοχής που πηγάζει μέσα από ένα παιχνίδι, να αναπτύξουν την αγωνιστικότητα, τον ανταγωνισμό, να αναπτύξουν τις κοινωνικές και τις ηθικές τους αρετές όπως: το φίλαθλο πνεύμα, τον σεβασμό προς τον συναθλητή του, το ομαδικό πνεύμα, την πειθαρχία, την αυτοεκτίμηση, και τέλος την συνετή αντιμετώπιση της νίκης ή της ήττας αντίστοιχα.

Άλλο ένα σοβαρό κίνητρο είναι η βελτίωση της ποιότητας  των αθλητικών εγκαταστάσεων γιατί στις μέρες μας τα περισσότερα γήπεδα –στάδια- σχολικές αίθουσες γυμναστηρίων βρίσκονται σε κακό χάλι, με ελλειπή αθλητικό εξοπλισμό και αυτό δεν βοηθάει στην ψυχολογία των παιδιών αθλητών. Βασικό κίνητρο οι ικανοί προπονητές-γυμναστές  και οι μεθοδολογίες που ακολουθούν. Χρειαζόμαστε  προπονητές οι οποίοι να αγαπούν την δουλειά τους, να σέβονται τους αθλητές, να μην διαχωρίζουν τους καλούς από τους μέτριους, να δίνουν ίσες ευκαιρίες σε όλους, να προσπαθούν να ξεδιπλώνουν με υπομονή το ταλέντο του κάθε αθλητή.

Και τέλος να αναφερθώ στους μεγάλους αθλητές μας, που τίμησαν την πατρίδα μας ΕΛΛΑΣ με τις τεράστιες επιδόσεις τους, προσφέροντας σε όλους εμάς μεγάλες και συγκινητικές στιγμές, οι οποίοι γίνονται το πρότυπο για τους μικρούς φιλάθλους-αθλητές και σίγουρα αποτελούν κίνητρο στο να ακολουθήσουν τα βήματα τους οι επόμενες γενιές. Άρα γεννιέται η ανάγκη προβολής, διαφήμισης των μεγάλων αθλητών μας και των επιδόσεων τους γιατί χιλιάδες είναι τα παιδιά που θέλουν να τους μοιάσουν με αποτέλεσμα να αγαπήσουν και να βιώσουν τις χαρές του  αθλητισμού“.

– Σε περίπτωση που ο λαός σας έστελνε με την ψήφο του στο Κοινοβούλιο, ποια θα ήταν τα πρώτα μέτρα που θα προωθούσατε;

Είναι προγραμματισμένο από τώρα, και συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες Ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/09/2012 για την μεταβατική περίοδο μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ, να γίνει άμεση εκταμίευση και να δοθεί σε κάθε Έλληνα/δα πολίτη που είναι καταγεγραμμένος/η στους εκλογικούς καταλόγους το ποσό των 20.000 ευρώ ως άμεση ανακούφιση και στήριξη μέχρι να ξεκινήσουν τα έργα που έχουν προγραμματισθεί ύψους 2,3 τρις ευρώ.

Θα συσταθούν επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Οι τέσσερις βασικές ομάδες επιτροπών θα είναι: Ι. Θεσμικό Συμβούλιο – Βουλή, 1.0. Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου στο να προβούν στα κάτωθι: 1.1. Οικονομικός Έλεγχος, 1.2. Λειτουργικός-Εκτελεστικός Έλεγχος-Ανασυγκρότηση, 1.3. Επιτροπές Δικαίου, Θεσμοθέτησης και Κατάρτισης Νομοσχεδίων, 1.4. Δικαστική Αρχή και Πειθαρχικό Σώμα. Θα σας αναφέρω και ένα παράδειγμα: Στον Οικονομικό Έλεγχο, η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο, την αξιολόγηση και τη δομή του Δημοσίου Χρέους σε βάθος χρόνου, ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών.

Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πώς δημιουργήθηκε το Δημόσιο Χρέος, ποιοι ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ΄ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ . Επίσης Επιτροπή Ελέγχου για την διαχείριση Δημόσιας Περιουσίας, γεωστρατηγικών  περιουσιών, συμβάσεις ( πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής ),Επιτροπή Ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία, Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων ( Λειτουργίας τους, Εγγυήσεις και Βάρη, διαχείριση Κεφαλαίων και Επενδύσεις που έγιναν από αυτά, Συγχωνεύσεις, Κεφαλαιοποιήσεις και Ανά κεφαλαιοποιήσεις, Μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100% της δομής, Περιουσιακό Χαρτοφυλάκιο, Χρηματοοικονομικά Εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, Λειτουργία και Συμβάσεις με δανειολήπτες ). Επιτροπή Ελέγχου των Εξοπλιστικών Ταμείων και των Ταμείων Μυστικών Κονδυλίων. 

Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, στον τρόπο που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, οι συμβάσεις, οι διαγωνισμοί, οι προμήθειες κ.ο.κ. ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, της Νομαρχίες, και τις Δημοτικές Αρχές. Και τέλος θα δημιουργηθούν Ειδικές Επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή,  θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα και αυτό αφορά: την Οικονομία, την Υγεία-Φαρμακοβιομηχανία, την Εργασία- Κοινωνικές Ασφαλίσεις, την Γεωργία- Κτηνοτροφία- Τροφική Αλυσίδα, την Πολεοδομία-Χωροταξία-Περιβάλλον, την Ναυτιλία, την Παιδεία-Βιβλία-Ελληνική Γλώσσα, τον Πολιτισμό-Αθλητισμό, το Εμπόριο-Βιομηχανίες-Βιοτεχνίες κ.ο.κ. Στον χώρο του αθλητισμού θα γίνει απόλυτος έλεγχος του πόθεν έσχες όλων των μεγαλοπροέδρων και συγκεκριμένα θα αναδείξουμε ποιοι αγαπούν τον αθλητισμό και ποιοί το κάνουν επάγγελμα. Άρα με τα παραπάνω κατανοούμε ότι η Ελλήνων Συνέλευσις δεν θα προσπεράσει τίποτα, δεν θα καλύψει κανέναν όλα στο Φώς μέχρι να λάμψει η Αλήθεια και το Δίκαιο“.

– Είναι αρκετοί εκείνοι που κατηγορούν τον πολιτικό φορέα σας για εύκολες υποσχέσεις  και ανέφικτους στόχους. Τι έχετε να τους απαντήσετε;

Στην Ελλήνων Συνέλευσις δεν έχει υπάρξει ποτέ η ανάγκη να υποσχεθούμε τίποτα, δεν έχει υπάρξει ποτέ η ανάγκη να τάξουμε τίποτα και σε κανέναν, δεν έχουμε σκοπό να συναλλαχθούμε με κανέναν και για κανέναν λόγο. Ο πλούτος όλων των Ελλήνων είναι ήδη πιστοποιημένος  και υπογεγραμμένος από τον Άρειο Πάγο με αρ.πρωτ. 6199/04-09-2015 8,5 τρις (600 δις-κατατεθειμένα στην Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία, 2,3 τρις – Πρόγραμμα Ελλάς –  49.000 προεγκεκριμένα και προμελετημένα έργα, 8 Μετοχές της Τράπεζας της Ανατολής 5,5 τρις).

Άρα είναι ενημερωμένοι όλοι οι αρμόδιοι θεσμοί, οπότε όλοι γνωρίζουν αλλά κανείς τους δεν θέλησε να πράξει. Και όλοι αυτοί που κατηγορούν τον Πολιτικό Φορέα του Έθνους των Ελλήνων για εύκολες υποσχέσεις και ανέφικτους στόχους είναι οι ίδιοι, οι οποίοι δεν έχουν το σθένος να πράξουν υπέρ του συνόλου των πολιτών και πέρα από τα προσωπικά τους συμφέροντα. Ο Αρτέμης Σώρρας είναι αθώος μετά από μια δικαστική πλεκτάνη σε όλες του τις κατηγορίες. Όση λάσπη και αν έχουν φροντίσει τα ΜΜΕ να γεμίσουν το όνομα του Αρτέμη Σώρρα και της Ελλήνων Συνέλευσις πλέον έχει ξεραθεί και έχει πέσει μπρος στα μάτια των Ελλήνων. Η αλήθεια φαίνεται ξεκάθαρα τόσο στους 5 τελευταίους Προυπολογισμούς, όσο και στους 4 Ισολογισμούς-Απολογισμούς του κράτους, όπου η χώρα μας αποδεικνύετε  να έχει έσοδα άνω των 800δις ευρώ. Όλα τα υπόλοιπα που μεταφέρατε ως ερώτηση ή διαπίστωση άλλων, είναι πυροτεχνήματα που μόνο σκοπό έχουν να τυφλώσουν την νόηση του πολίτη“.

– Τι διαφορετικό θα έφερνε η Ελλήνων Συνέλευσις στην ελληνική πολιτική σκηνή, σε περίπτωση που κατάφερνε να μπει στη Βουλή;

Έχουμε ιδρύσει τον Πολιτικό Φορέα “Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ”, που μπορεί να  εκπροσωπήσει το Έθνος μας πραγματικά, δημοκρατικά. Γιατί ο Πολιτικός Φορέας Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ είναι δημιουργημένος από όλους τους πολίτες και για τον καθένα ως δικό του συνολικό άτομο. Στον Πολιτικό Φορέα Ε.ΣΥ. μπορεί να συμμετάσχουν όλοι οι πολίτες  και όχι ο εκλεκτός του κομματάρχη, των συμφερόντων, του κατεστημένου, του δόγματος ή κάποιας στοάς. Όλοι οι εκπρόσωποι του Έθνους των Ελλήνων μέσω του Πολιτικού Φορέα εκλέγονται από την βάση της πολιτείας, δηλαδή εσένα. Αν το επιθυμείς και εσύ Έλληνα Αδελφέ μου να ενεργοποιηθείς ως πολίτης, μπορείς να μετέχεις της πολιτείας σου θέτοντας την υποψηφιότητά σου.

Αυτή είναι η πραγματική Δημοκρατία και όχι αυτό που βιώνουμε σήμερα, που δεν είναι τίποτα άλλο από μια επαίσχυντη Ολιγαρχία μεταμφιεσμένη σε Δημοκρατία. Στην Ε.ΣΥ. ο πολίτης καλείται να πάρει ενεργή θέση για το κάθε πρόβλημα και να επιλέξει τους καλύτερους και αξιότερους ώστε να καταφέρουν να το λύσουν διά παντός. Σκοπός λοιπόν είναι να βρεθούν οι πολίτες που θα αναλάβουν τις θέσεις εξουσίας (εκτός ουσίας, που η ουσία είναι το σύνολο των πολιτών) με σκοπό το ολικό συμφέρον της πολιτείας και όχι το ατομικό τους . Όταν ο άνθρωπος γίνει ενεργός πολίτης τότε μόνο η πολιτεία μπορεί να έχει ανελικτική πορεία, καμία σχέση δηλαδή με το χάος και την καταστροφή που μας έχει προσφέρει απλόχερα η κομματοκρατία. Αυτή η κομματοκρατία που έπαιξε άσχημα παιχνίδια στις πλάτες μας και μας καλεί τώρα να πληρώσουμε τα σπασμένα.

Τη διαφορετικότητα μας όμως θα ήθελα να σας την περιγράψω με ένα παράδειγμα: Βρισκόμαστε σε ένα στάδιο και είμαστε οπαδοί ενός αγώνα σκυταλοδρομίας, είναι η μπλέ ομάδα η κόκκινη, η πράσινη και η μαύρη. Χρόνια τώρα αυτές οι ομάδες μεταφέρουν με την σκυτάλη τους τον φόβο, τον τρόμο, την διαφθορά, την ανομία, την διαπλοκή, τις πελατειακές σχέσεις. Στον στίβο μάχης όμως τα τελευταία χρόνια παίρνει μέρος μια νέα ομάδα της οποίας η σκυτάλη μεταφέρει τις 12 Αξίες (Λογική, Ελευθερία, Αρετή, Δικαιοσύνη, Ισότης, Αφθονία, Αλήθεια, Αισθητική, Αρμονία, Ευδαιμονία, Γνώθι σ΄εαυτών) τις 18 Αρχές (Διαλεκτική, Κοινωνική Ελευθερία, Ατομική Ελευθερία,  Ισονομία, Ισοπολιτεία, Ισοκρατία, Ισηγορία, Φρόνηση, Διανεμητική Δικαιοσύνη, Διορθωτική Δικαιοσύνη, Σωφροσύνη, Αιδώς, Σεβασμός, Αξιοκρατία, Φιλότης, Φιλοτιμία, Μεγαλοπρέπεια), και οι οπαδοί στις κερκίδες αρχίζουν δειλά δειλά να γίνονται φίλαθλοι. Γεννιέται λοιπόν το εύλογο ερώτημα. Ποιά ομάδα θα νικήσει; Κατά βάθος όλοι μας, γνωρίζουμε την απάντηση διότι είμαστε γεννημένοι με τα παραπάνω“.

– Είστε υποψήφια βουλευτής στο Νομό Πέλλας. Ποια είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Νομός σας;

Τα τελευταία χρόνια ο Ελληνικός λαός βιώνει μια στοχοποιημένη επίθεση απαξίωσης, οικονομικής εξαθλίωσης, ηθικής κατάπτωσης, λεηλασία της δημόσιας και ιδιωτικής περιουσίας και αποξένωσης από τα ιδανικά του, την γλώσσα του, τα έθιμα του και τις συνήθειες του. Ως Έλληνες Πολίτες έχουμε αιχμαλωτισθεί σε ένα χρέος του οποίου ούτε την προέλευση, ούτε το ύψος, ούτε την διαχείριση του μπορούμε να διαπιστώσουμε, ούτε έλεγχο της νομιμότητας του να κάνουμε παρότι εμείς και οι απόγονοι μας έχουμε επιφορτισθεί τις συνέπειες του. Αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι στην χώρα μας επικρατεί ένα οικονομικό χάος και η Ελληνική Οικογένεια έχει να αντιμετωπίσει χιλιάδες προβλήματα.

Σε όλα τα παραπάνω οι οικογένειες του Ν. Πέλλας δεν εξαιρούνται. Ο Ν. Πέλλας είναι καθαρά αγροτικός και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι αγρότες μας είναι: η διάθεση των προιόντων, η άδικη τιμή αυτών, το υψηλό  κόστος παραγωγής, η απουσία της πολιτείας, με άμεση βοήθεια  στους παραγωγούς που χτυπήθηκαν από τα άσχημα καιρικά φαινόμενα, η έλλειψη σεβασμού προς το περιβάλλον, Τα  γεννητικά τροποποιημένα μεταλλαγμένα προιόντα. Μεγάλα προβλήματα υπάρχουν και στον Πολεοδομικό και Χωροταξικό Σχεδιασμό. Βασικός περιοριστικός παράγοντας των αναπτυξιακών προσπαθειών είναι η ουσιαστική απομόνωση του Νομού από τα βασικά δίκτυα μεταφορών αφού ο κεντρικός οδικός άξονας (Θεσσαλονίκης – Έδεσσας) παραμένει ως μια κορεσμένη, σχεδόν περιαστική οδός, δημιουργώντας αρνητικές προυποθέσεις για την ανάπτυξη του τόπου. Δε λειτουργούν οι βασικές αστικές συγκοινωνίες, τα δρομολόγια του ΟΣΕ εξαφανίστηκαν, οι συμπολίτες μου μένουν εγκλωβισμένοι στα χωριά τους (όσοι δεν έχουν δικό τους μέσον να κινηθούν), εν έτη 2021 και να φοβάσαι να μην σου συμβεί οτιδήποτε γιατί δεν έχεις όχημα να πας σ έναν γιατρό, σε ένα νοσοκομείο. Να περάσουμε στον τομέα της Υγείας, Νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας με ελλείψεις σε προσωπικό και σε φαρμακευτικό υλικό, ο φόβος πάλι μέσα μας για το τι θα μας ξημερώσει.

Να περάσουμε στον Αθλητισμό. Μέσα στην μιζέρια ζούμε. Που είναι τα αθλητικά πάρκα; Που είναι οι σωστές αθλητικές εγκαταστάσεις με τον πλήρη εξοπλισμό; Κάθε πόλη, κάθε χωριό θα έπρεπε να διαθέτει οπωσδήποτε και άμεσα το δικό του στάδιο, το δικό του κολυμβητήριο, αθλητικό πάρκο, γήπεδα όλων των αθλημάτων ώστε να έχουν την δυνατότητα όλα οι άνθρωποι μικροί μεγάλοι να γυμνάζονται με το άθλημα της αρεσκείας τους. Να αναφερθούμε στον τουρισμό, ας αναλογιστούμε το βάρος της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, που πρέπει να σεβαστούμε και να αξιοποιήσουμε, τον αρχαιολογικό χώρο της ΠΕΛΛΑΣ ο οποίος παραμένει ίδιος, τόσα χρόνια χωρίς καμία ιδιαίτερη αξιοποίηση. Το ίδιο ισχύει για το χιονοδρομικό κέντρο Βόρρας, την λίμνη Βεγορίτιδα, τα Ιαματικά Λουτρά Πόζαρ, τα Ιαματικά Λουτρά Λουτροχωρίου. Αν και κατά βάση ο Ν. Πέλλας είναι ένας αγροτικός νομός , τα τελευταία χρόνια χαρακτηρίζεται μια εκδήλωση έντονης δραστηριότητας στον δευτερογενή και τριτογενή τομέα, όπου ο τουρισμός και ο πολιτισμός προβάλουν ως τομείς της οικονομίας με ιδιαίτερες προοπτικές εξέλιξης και θετικής συνεισφοράς στην προσπάθεια βελτίωσης του επιπέδου ζωής των κατοίκων της περιοχής

– Θεωρείτε ότι η κυβέρνηση διαχειρίζεται με ικανοποιητικό τρόπο την κατάσταση κατά την περίοδο της πανδημίας του κορονοϊού;

Θα ξεκινήσω την απάντηση μου δίνοντας έναν τίτλο: “Άλλη μια μέρα, Άλλος ένας καθημερινός Εφιάλτης”. Στις μέρες μας ο Έλληνας Πολίτης ξυπνάει και κοιμάται με τον καθημερινό Εφιάλτη της επιβίωσης του. Με το καλημέρα λοιπόν ξεκινάει ο Εφιάλτης, που ίσως να μην καταφέραμε να τον αποβάλουμε από την προηγούμενη νύχτα, έχει γαντζωθεί στην υπόσταση μας και δυστυχώς, σιγά σιγά μαθαίνουμε να ζούμε μαζί του. Γιατί κάποιοι μας έπεισαν ότι πλέον, έτσι πρέπει να είναι η ζωή μας “Ένας καθημερινός Εφιάλτης “.

Τα προβλήματα κάθε μέρα αυξάνονται, ο επιχειρηματίας τρέμει να βάλει το κλειδί στην πόρτα της επιχείρησης, δεν γνωρίζει τι τον περιμένει και σήμερα, ελπίζει να μην του κόψει η ΔΕΗ το ρεύμα, η ΔΕΥΑΣ το νερό, να μην τον απειλήσει και σήμερα κάποια τράπεζα και χάσει ίσως το σπίτι του. Και όλη αυτή την τρομοκρατία, την σπέρνουν καθημερινά τα κόμματα και τα ΜΜΕ. Όλοι αυτοί που μας οδήγησαν αυτό το σημείο, σου προσφέρουν απλόχερα άλλη μια εφιαλτική μέρα, η οποία επηρεάζει την ύπαρξη σου, την οικογένεια σου, τα παιδιά σου, όλη σου την ζωή.

Κάπως έτσι όλοι οι άνθρωποι γύρω μας είναι σκυθρωποί, νευρικοί, αποβλακωμένοι μέσα στην μιζέρια και τα προβλήματα. Έχουν πείσει τους πολίτες ότι οι ενέργειες και οι λύσεις που προτείνουν είναι οι μοναδικές και πάντα για το καλό τους. Στην ουσία κατάντησαν τον λαό μια μαριονέτα, γεμίζουν καθημερινά το μυαλό των πολιτών με χιλιάδες σκουπίδια, ώστε ο λαός να… Πιστεύει και όχι να… Γνωρίζει ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο και όλο αυτό που ζούμε, να είναι ο μονόδρομος μας. Διατυμπανίζουν καθημερινά για νέα πακέτα στήριξης στα ΜΜΕ, εν μέσω πανδημίας  αλλά εγώ προσωπικά γνωρίζω οικογένειες στην περιοχή μου, που δεν τους δόθηκε ούτε μια δραχμή. Άρα να καταλήξω στο εξής: Οι έως τώρα κυβερνήσεις μα και το σύνολο των κοινοβουλευτικών ανδρών-γυναικών που έχουν παρελάσει από την διοίκηση της Ελλάδος, το μόνο που έχουν καταφέρει είναι να αυξήσουν το χρέος. Το χρέος των Ελλήνων, ενώ στον αντίποδα, έχουν καταφέρει να κατακερματίσουν την οικονομία, τις γεννήσεις, την αξιοπρέπεια και κάθε συνοχή της Ελληνικής κοινωνίας εν γένει. Οπότε ενώ όλοι έχουν αποτύχει παταγωδώς, σε όλους τους τομείς διαχείρισης του οίκου των Ελλήνων, συμπεριλαμβανομένης και της τωρινής σύστασης της βουλής. Θα πρέπει λοιπόν να αποπροσανατολίσουμε την προσοχή του Έλληνα πολίτη από όλα αυτά και να την επιστήσουμε σε κάτι το οποίο θα το κρίνει η ιστορία, τα επόμενα χρόνια; Ας μείνουμε στις αποδείξεις αυτές που τεκμηριώνουν την πραγματικότητα“.

Πηγή

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

 

Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.

Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.

Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.

Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),

1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.

2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:

Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.

2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:

  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με

ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .

2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,

World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).

3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ

ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.

3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.

( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:

Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!

Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:

 

1.2.1.     Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2.     Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

1.2.3.      Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4.      Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.

1.2.5.      Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.

1.2.6.      Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών

  • εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.

1.2.7.      Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.

1.2.8.   Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.

 

ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ  ΣΩΜΑ

1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.

2.0.  Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:

2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.

2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.

2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.

3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.

4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.

5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.

6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.

7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.

8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.