Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά
Πώς κατατάσσει η Google τις ιστοσελίδες και πως θα βγω πρώτος?
Πώς κατατάσσει η Google τις ιστοσελίδες και πως θα βγω πρώτος?

Πώς κατατάσσει η Google τις ιστοσελίδες και πως θα βγω πρώτος?

Υπάρχουν πολλές μηχανές αναζητήσεις αλλά η κυριότερη στην Ελλάδα είναι η google καθώς αυτή χρησιμοποιούν οι περισσότεροι χρήστες. Ο τρόπος κατάταξης της google δεν διαφέρει σημαντικά από αυτόν της bing και της yahoo αν και είναι κατά την γνώμη μας αποτελεσματικότερος για την κατάταξη των ιστοσελίδων/site. Παρακάτω θα ασχοληθούμε για το τι πρέπει να κάνει κάποιος για να βγει πρώτος στην μηχανή αναζήτησης της google.

σ.σ. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΗΝ  https://web-mate.gr ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ, ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ, ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ. ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ. ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 500+ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ Η GOOGLE ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΤΑΣΕΙ ΑΡΘΡΑ, ΣΕΛΙΔΕΣ, SITES, BLOGS. (ΛΕΞΕΙΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΘΕΙ ΑΝΤΙΓΡΑΨΤΕ ΤΙΣ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΤΙΣ ΣΤΗΝ GOOGLE ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΤΕ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ).

Πρώτη Θέση στη μηχανή αναζήτησης της google

Πως γίνεται λοιπόν αυτή η κατάταξη και γιατί άλλες ιστοσελίδες είναι πιο ψηλά από άλλες? Το να έχετε μια γρήγορη και όμορφη σελίδα δεν σημαίνει ότι θα είστε στην ψηλότερη θέση των μηχανών αναζήτησης σημαίνει απλά ότι θα προσφέρεται μια όμορφη εμπειρία στον χρήστη όταν έρθει στην ιστοσελίδα σας. Επίσης η προώθηση στις μηχανές αναζήτησης δεν έχει καμία σχέση με την κατασκευή της ιστοσελίδας και πολλές φορές είναι σε κόστος πολλαπλάσια της (αν και για να είμαστε πιο ακριβής πρέπει να υπάρχει μια σωστά δομημένη ιστοσελίδα για επιτυχημένη προώθηση στις μηχανές αναζήτησης).

Ως συνήθως στη web-mate ακούμε όταν ερχόμαστε σε επικοινωνία με τους πελάτες ,”ότι κάποιος γνωστός είπε για keywords και ότι έβαλε σωστό title και βγήκε στην πρώτη θέση της google και έλα δεν είναι τίποτα μωρέ” . Τρία τινά μπορεί να συμβαίνουν με τον γνωστό του πελάτη

  1. Ο γνωστός δεν έχει ιδέα από προώθηση στις μηχανές αναζητήσεις και κάπου διάβασε μισά πράγματα η απλά ήταν παρών σε κάποια συζήτηση και άκουσε αποσπασματικά .
  2. Ο γνωστός βρίσκεται 10 χρόνια πίσω καθώς πριν τόσα χρόνια αρκούσε ελάχιστη προσπάθεια για πρώτη θέση στις μηχανές αναζήτησης και επίσης δεν υπήρχαν τόσες ιστοσελίδες (δηλαδή ανταγωνισμός όσο σήμερα).
  3. Στο γνωστό είπανε ότι κάνανε αυτό που αναφέρει αλλά του κάνανε είτε  black hat seo δηλαδή μια μέθοδο που μόλις το ανακαλύψουν οι μηχανές αναζήτησης (και αργά η γρήγορα το αναγνωρίζουν) θα βρεθεί στις τελευταίες θέσεις και μετέπειτα απαιτεί την 10πλάσια προσπάθεια για να επανέλθει το site ή δεν καταλαβαίνει από τεχνικούς όρους και για να μην του εξηγήσουν εις βάθος το τι έκανε η εταιρεία του του είπανε 2 λέξεις που μοιάζουν εντυπωσιακές, φυσικά εάν έχει πραγματοποιήσει επιτυχημένη και σωστή προώθηση στις μηχανές αναζήτησης θα έχει πληρώσει αρκετές 100άδες αν όχι 1000άδες ευρώ.
Σήμερα η  google  η μηχανή αναζήτησης της Google αξιολογεί τις ιστοσελίδες λαμβάνοντας υπόψη ένα μεγάλο πλήθος παραγόντων που επηρεάζουν το Seo (ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ   ΜΗΧΑΝΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ). Χρειάζεται λοιπόν ολοκληρωμένη στρατηγική SEO και συγκεκριμένες κινήσεις ώστε να προσελκύσετε καθημερινά σημαντικό traffic και να κερδίσετε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ορατότητα στη μάχη για την πρωτιά.

Λέξεις Κλειδιά μιας ιστοσελίδας για να βγείτε πρώτος στο google

Πρώτα από όλα πρέπει να γίνει μια επιλογή στις λεγόμενες “λέξεις κλειδιά”. Με τις λέξεις κλειδιά δεν εννοούμε ότι θα πατήσουμε ένα κουμπί ή θα βάλουμε 2 λέξεις για την ιστοσελίδα και θα έχουμε άμεσα αποτελέσματα.

Θα πρέπει να επιλέξουμε τις σωστές λέξεις για να έχουμε το μεγαλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Για παράδειγμα ένα ξενοδοχείο στην Καβάλα,  εάν επιλέξει απλά την λέει Ξενοδοχείο, δεν θα έχει μεγάλο αποτέλεσμα ενώ εάν επιλέξει τις λέξεις ξενοδοχείο Καβάλα τότε θα προσελκύσει πελάτες που τους ενδιαφέρει το ξενοδοχείο στην Καβάλα με καλύτερα αποτελέσματα (και αν πρόκειται για adwords  πιο φθηνά).

Ένα ακόμα πιο σχετικό παράδειγμα είναι η λέξη seo στην Ελλάδα. Μπορεί να την στοχεύσουμε να κάνουμε πολύ προσπάθεια και ύστερα από πολύ μεγάλη προσπάθεια αλλά και χρήμα να κατακτήσουμε μια από τις πρώτες θέσεις. Αυτό πιθανόν θα φέρει πολλούς επισκέπτες στην ιστοσελίδας μας.

Το θέμα είναι πόσοι από τους επισκέπτες είναι το κοινό που θέλουμε;

Σαν κατασκευαστές ιστοσελίδων δεν θέλουμε αυτούς που θέλουν από μόνοι τους να μάθουν να κάνουν seo, θέλουμε ανθρώπους που θέλουν να πληρώσουν εμάς για seo. Οπότε ίσως η καλύτερη λέξη κλειδί να είναι εταιρεία seo !

Άρα μπορούμε να θεωρήσουμε ότι  το  google στις ιστοσελίδες κοιτάει πόσες φορές αλλά και σε ποια σημεία αναφέρονται οι λέξεις κλειδιά που έχουμε επιλέξει (προσοχή δεν λέμε να επαναλάβουμε σε μια πρόταση 20 φορές την ίδια λέξη ή σε μια παράγραφο αλλά εάν υπάρχει κατανομή σωστή και οι λέξεις κλειδιά να είναι με bold) ως έναν από τους παράγοντες για να κατάταξη την ιστοσελίδα μας.

Εργαλεία που βοηθάνε για την σωστή επιλογή λέξεων κλειδιών άλλα επί πληρωμή και άλλα όχι:

  1. Google Keyword Planner
  2. Moz Keyword Tool
  3. Cognitive SEO
  4. Long Tail Pro

LINKS ΑΧ ΑΥΤΑ ΤΑ LINKS (ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΑΧ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ )

LINKS ΑΧ ΑΥΤΑ ΤΑ LINKS (ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΑΧ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ )

Ένας σημαντικός παράγοντας που ειναι πάντα δύναμη στην ιστοσελίδα μας  στη μάχη για την πρωτιά για τις μηχανές αναζήτησης είναι τα links , δηλαδή πόσοι σύνδεσμοι από άλλα site έχει η ιστοσελίδα μας , και πως αυτοί ονομάζουν την ιστοσελίδα μας .

Για παράδειγμα ο σύνδεσμος μεταφορές στη Καβάλα έχει μεγάλη αξία για την ιστοσελίδα της ΝΕΑ ΕΓΝΑΤΙΑ ΚΑΒΑΛΑΣ Ο.Ε. καθώς αναφερόμαστε σε αυτή με τις λέξεις μεταφορές καβάλα.

Φυσικά ένας άλλος παράγοντας που παίζει ρόλο είναι εάν η ιστοσελίδα που δίνει το link έχει παρεμφερές περιεχόμενο κάτι που στην περίπτωση μας δεν συμβαίνει καθώς ούτε το άρθρο ούτε η ιστοσελίδα έχει σχέση με τις μεταφορές.

Γενικά όσο πιο “ΣΠΟΥΔΑΙΑ” sites δίνουν στην ιστοσελίδα μας link τόσο πιο ψηλά έχει πιθανότητες να βγει η ιστοσελίδα μας.
Σε αυτό το σημείο οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι το να αποκτήσει μια ιστοσελίδα πολλά και υψηλής ποιότητας link είναι πολύ δύσκολο. Κάποιες φορές η ανταλλαγή link γράφοντας ένα άρθρο και να αναφέρεται μια ιστοσελίδα παρόμοιου περιεχομένου και να λάβετε ένα link με τον αντίστροφο τρόπο είναι μια καλή τακτική.

Συνήθης τακτική είναι η αγορά link από trusted pages δηλαδή υψηλής ποιότητας ιστοσελίδες που μπορούν να γράψουν ένα άρθρο σχετικό με την επιχείρηση σας ή να γράψουν ένα άρθρο σχετικά με τα εμπορεύματα που διαθέτετε ή τις υπηρεσίες. Για παράδειγμα το Auto Τρίτη θα μπορούσε να γράψει ένα άρθρο για μια σελίδα που εμπορεύεται ανταλλακτικά αυτοκινήτων.

ΑΡΘΡΑ ΓΡΑΨΤΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ Ή ΑΛΛΙΩΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΛΟΥΣΙΟ ΚΑΙ ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑ

Σημαντικό ρόλο παίζει στην κατάταξη της google το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, εάν μια ιστοσελίδα δεν έχει πλούσιο περιεχόμενο και δεν ανανεώνει το blog της συχνά είναι σχεδόν αδύνατο να έχει υψηλή θέση στις μηχανές αναζήτησης .

Πρώτα από όλα η  google  “κοιτάει” πόσο συχνά ανανεώνεται το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας και έτσι θεωρεί εάν αυτό γίνεται συχνά την ιστοσελίδα σας ενεργή.

Θεωρητικά γιατί πρέπει κάποιος να έχει φοβερές συγγραφικές ικανότητες  τα άρθρα μπορούν να σας δώσουν και links καθώς ένα πάρα πολύ καλό άρθρο θα μπορέσει να γίνει πηγή από άλλα άρθρα ή να αναδημοσιευτεί με link σε άλλα site.

Προσοχή τα άρθρα και τα κείμενα τις ιστοσελίδας σας δεν πρέπει να είναι copy paste.

Σημαντικό ρόλο παίζει και το μέγεθος ενός άρθρου. Πολλές φορές αναφέρουμε στους πελάτες μας ότι είναι πολύ σημαντικό να γράφουν άρθρα μεγαλύτερο των 1000 λέξεων τηρώντας κάποιους κανόνες που τους αναφέρουμε και έχουν να κάνουν σχέση με κεφαλίδες και με internal linking.

Η πρώτη αντίδραση τους είναι ότι εντάξει δεν είναι τόσο δύσκολο και εάν θα μου φέρει επιτυχία το να γράψω τα άρθρα θα το κάνω. Μετέπειτα το δεύτερο στάδιο είναι ότι δεν μπορούν να γράψουν τόσο μεγάλα άρθρα (ούτε καν άρθρα 500 λέξεων) και καταλαβαίνουν τη δυσκολία και γιατί δεν βγαίνουν όλοι πρώτοι στο google.

ΣΑΣ ΦΤΙΑΞΑΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ?

Η ιστοσελίδα σας είναι όμορφη γρήγορη (είναι ακόμα ένας παράγοντας που κοιτάει η   google τώρα τελευταία) , κάνετε όλα τα παραπάνω αλλά ακόμα τα αποτελέσματα μπορεί να μην είναι καλά για δύσκολους όρους αναζήτησης.

Τι να φταίει άραγε? Η ιστοσελίδα πρέπει να έχει σωστή δομή δηλαδή να ξεκινάει με <h1> tag όλες οι εικόνες να έχουνε alt  tags να ακολουθούν  h2 tags κοκ. . Η σωστή δομή της ιστοσελίδας είναι πολύ σωστή για την google αλλά και για τον αναγνώστη μιας ιστοσελίδας.

Επίσης για ιστοσελίδες που στοχεύετε σε εσωτερικές τους σελίδες σημαντικό είναι το url να μην είναι μεγαλύτερο από 3ς λέξεις.

Τέλος το description και ο τίτλος της ιστοσελίδας είναι πάρα πολύ σημαντικοί παράγοντες όσον αφορά στην κατάταξη τις ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης καθώς θα πρέπει να είναι και όμορφοι σαν περιεχόμενο έτσι ώστε να προσελκύουν τους δυνητικούς πελάτες/αναγνώστες αλλά και να περιέχουν την λέξη κλειδί στην αρχή τους.

Το title (ΤΙΤΛΟΣ) και το description (ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ) είναι αυτά που μαζί με το Url εμφανίζονται στα αποτελέσματα της google.

Αλληλεπίδραση κοινωνικών μέσων (Social media Interaction)Αλληλεπίδραση κοινωνικών μέσων (Social media Interaction)

Φυσικά από την βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης ή αλλιώς seo δεν θα μπορούσε να λυπεί και τα γνωστά σε όλους μας social media.

Είναι πάρα πολύ σημαντικό η ιστοσελίδα σας να αναφέρεται στα social media συχνά αλλά και το page της ιστοσελίδα σας να έχει πολλούς follower που να έχουν interaction (ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ) με το εκάστοτε post  σας. Ως μίνιμουμ θέτουμε την συμμετοχή σας σε  social media  όπως το facebook, twitter, google, INSTAGRAM ΚΑΙ ΑΛΛΑ.

Τα έκανα όλα αυτά γιατί δεν βγαίνω πρώτος στις μηχανές αναζήτησης?

Τα παραπάνω που γράψαμε είναι οι πιο σημαντικοί  παράγοντες όχι οι μοναδικοί και για να καταλάβετε τι εννοούμε η google (χωρίς να ξέρει κανείς με σιγουριά) λέγεται ότι έχει 500 παράγοντες που επηρεάζουν τον αλγόριθμό της.

Επίσης μην περιμένετε άμεσα αποτελέσματα σε 1 μήνα και 2 , ο χρόνος για τα αποτελέσματα είναι 5 μήνες για απλές περιπτώσεις έως 1 με 2 χρόνια για πολύ δύσκολες λέξεις κλειδιά (συνοδευόμενα με το αντίστοιχο βαρύ οικονομικό πακέτο).

Παραδειγμα άρθρου που βγαίνει πρώτο στο googleΠαραδειγμα άρθρου που βγαίνει πρώτο στο google, Τα έκανα όλα αυτά γιατί δεν βγαίνω πρώτος στις μηχανές αναζήτησης?

Τι πιο καλό από το να σας δώσουμε ένα παράδειγμα για το πως μπορείτε να βγείτε πρώτοι στο google. Και τι πιο ακόμα παράδειγμα το άρθρο που διαβάσατε τόση ώρα να είναι αυτό το παράδειγμα. Δείτε πόσο μεγάλο είναι το άρθρο. Δείτε τι εσωτερικούς αλλά και τι εξωτερικούς συνδέσμους έχει το άρθρο.

Παρατηρείστε τους τίτλους από τις κεφαλίδες του άρθρου και ποια keywords χρησιμοποιούνται σε αυτές. Ρίξτε μια ματιά στο ποιες λέξεις κλειδιά χρησιμοποιούνται  για τις κεφαλίδες για το meta description  και για τον τίτλο του άρθρου.
Το παρών άρθρο αποτελεί ένα πολύ καλό παράδειγμα για το πως μπορείτε να βγει η ιστοσελίδα σας πρώτη στις μηχανές αναζήτησης. Εάν πάλι δεν θέλετε να κάνετε αυτή τη διαδικασία όλη μόνοι σας η web-mate ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ για εσάς.

Δημοσιεύθηκε στις 22 Μαρτίου, 2017 σε Seo Προώθηση ΙστοσελίδαςSocial media ΔιαφήμισηWeb-mateΣΧΕΔΙΑΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΑΡΘΡΑ

ΠΗΓΗ: https://web-mate.gr

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΑΝΤΩΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ

Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά

Πηγή url: www.e-synews.gr

 

 

Διαδώστε αυτή τη σελίδα

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά

Ε.ΣΥ. ΔΗΛΩΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ