ορφανό χιλιόμετρο
ορφανό χιλιόμετρο

14 μήνες και 10 εκατομμύρια ευρώ για έργο μήκους 1 χιλιομέτρου

Δημοπρατείται αρχές του 2020 το ορφανό χιλιόμετρο Μουδανιών – Ποτίδαιας

ορφανό χιλιόμετρο
ορφανό χιλιόμετρο

Αρχές του έτους δημοπρατείται το ορφανό χιλιόμετρο – Στόχος να προλάβουν οι αρμόδιοι να παραδώσουν το έργο στην κυκλοφορία για το καλοκαίρι του 2021.

Στις αρχές του επόμενου έτους (υπολογίζεται ακόμη και μέσα στον Ιανουάριο) θα δημοπρατηθεί εκ νέου, έπειτα από πολυετείς καθυστερήσεις, το χιλιόμετρο του δρόμου ανάμεσα σε Νέα Μουδανιά και Ποτίδαια στη Χαλκιδική, που ταλαιπωρεί ειδικά τα καλοκαίρια όλους τους κατοίκους και επισκέπτες της χερσονήσου της Κασσάνδρας.

Το λεγόμενο «ορφανό» χιλιόμετρο, που ευθύνεται για τα τεράστια μποτιλιαρίσματα κάθε καλοκαίρι και είναι ευθύνης της «Εγνατία Οδός ΑΕ», σύμφωνα με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας, θα δημοπρατηθεί στις αρχές του 2020, με προϋπολογισμό περίπου 10 εκατ. ευρώ και ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2021 (ίσως να προλάβει και το μεθεπόμενο καλοκαίρι…).

Σύμφωνα με τις προβλέψεις της δημοπράτησης, η προθεσμία ολοκλήρωσης του έργου είναι 18 μήνες μετά την υπογραφή της σύμβασης.

Ο ανάδοχος θα πρέπει να παραδώσει στην κυκλοφορία το χιλιόμετρο σε 14 μήνες, μαζί με τα έργα σήμανσης και ασφάλισης της οδού.

Η εκκρεμότητα του ενός χιλιομέτρου μένει από το 2011. Τότε αναβαθμίστηκε ο κεντρικός άξονας της Κασσάνδρας, όμως λόγω των προσφυγών, αλλά και άλλων προβλημάτων, το έργο παραδόθηκε το 2016, χωρίς το ένα χιλιόμετρο μεταξύ Ν. Μουδανιών και Ποτίδαιας.

Ουσιαστικά το συγκεκριμένο χιλιόμετρο ακυρώνει τα οφέλη από το σύνολο του υπόλοιπου δρόμου, διότι περιορίζονται οι λωρίδες κυκλοφορίας και δημιουργείται μποτιλιάρισμα.

Παράλληλα, παραδόθηκε στην κυκλοφορία πολύ νωρίτερα το επόμενο τμήμα Ποτίδαια – Κασσανδρεία, μήκους 17,5 χλμ., το οποίο επίσης δεν εξυπηρετεί στο βαθμό που θα μπορούσε, λόγω της συγκεκριμένης εκκρεμότητας.

Σύμφωνα με την «Εγνατία Οδός ΑΕ», η νέα εργολαβία θα περιλαμβάνει τη διαπλάτυνση του «ορφανού» χιλιομέτρου, ώστε να μετατραπεί σε δρόμο με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, με μεταλλικό διαχωριστικό στηθαίο, ενώ θα κατασκευαστεί και το παράπλευρο οδικό δίκτυο, αλλά και μια πεζογέφυρα.

Οι αρμόδιοι γνωρίζουν ότι η ταλαιπωρία θα συνεχιστεί και το καλοκαίρι του 2020, όμως ελπίζουν ότι θα προλάβουν να παραδώσουν το δρόμο στην κυκλοφορία για το καλοκαίρι του 2021.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ - ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ H ΑΝAΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ BLOG H SITES & ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕTIKEΣ ΟΜΑΔΕΣ facebook

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Μέσα στην κρίση, ο Βρούτσης πέρασε τον πιο αντεργατικό νόμο
Με την αποχή ΣΟΥ από τις εκλογές επιτρέπεις να κυβερνούν μειοψηφίες ΜΗ νόμιμες ΤΩΡΑ έχεις επιλογή Ν...
ΟΙ ΣΕΙΡΗΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΣΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΟΔΥΣΣΕΑ
Μέγα διεθνές σκάνδαλο με ΜΚΟ στην Ελλάδα. Η Advocates Abroad εκπαιδεύει 15000 μετανάστες να υποδύοντ...
Creta Farms: Οδηγείται σε αδιέξοδο - Αποχώρησε το επενδυτικό σχήμα Impala
ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΜΦΑΝΩΣ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑΔΑΝΟΥ
Ποια τουρκική μυστική υπηρεσία προωθεί λάθρο στην Ελλάδα;
ΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΧΘΟΝΙΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Νέα αναβολή στη δίκη των 28 για σύσταση συμμορίας και «στημένα» στο ποδόσφαιρο – Ζήτησε να απέχει η ...
ΟΥ ΨΕΥΔΟΜΑΡΤΥΡΗΣΕΙΣ ...
19.01.2019 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΕΡΑΤΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΟΜΙΛΙΕΣ (ΒΙΝΤΕΟ)
ΝΙΚΟΣ ΜΕΝΕΓΗΣ ΠΥΛΗ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ