Ξέφραγο αμπέλι η Ελλάδα και από τα σύνορα της εισβάλλουν χιλιάδες λαθραίοι χωρίς να ελέγχονται από κανέναν. Από την άλλη,ταμπουρωμένες κι οχυρωμένες οι πανεπιστημιουπόλεις με την αόρατη «προστασία του ασύλου», επιτρέπουν την είσοδο σε κάθε νόμιμο επισκέπτη της πανεπιστημιακής κοινότητας αλλά παράλληλα και σε κάθε κακοποιό, εγκληματικό στοιχείο που ψάχνει τον ιδανικό χώρο να δράσει ανενόχλητο, χωρίς το φόβο της αστυνομικής παρουσίας….
Τον ιδανικό χώρο…Ποιος θα φανταζόταν πως οι πανεπιστημιακοί χώροι, το λίκνο φωτός της γνώσης, εκεί όπου οι γονείς στέλνουν τα παιδιά τους να γίνουν οι μελλοντικοί επιστήμονες του τόπου, θα εξελισσόταν σε χώρους εμπορίας σκληρών ναρκωτικών και διάφορων άλλων παρανομιών.

Κι αυτό με τις ευλογίες της κυβέρνησης του τότε ΠΑ.ΣΟ.Κ. που με τον περίφημο νόμο: 1268 ΦΕΚ Α΄87/16.7.1982 ψηφίστηκαν τα ακόλουθα:

4. Για την κατοχύρωση της ακαδημαϊκής ελευθερίας, της ελεύθερης επιστημονικής αναζήτησης και της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών, αναγνωρίζεται του Πανεπιστημιακό Άσυλο.

5. Το Πανεπιστημιακό Άσυλο καλύπτει όλους τους χώρους των Α.Ε.Ι. και συνίσταται στην απαγόρευση επέμβασης της δημόσιας δύναμης στους χώρους αυτούς χωρίς την πρόσκληση ή άδεια του αρμόδιου οργάνου του Α.Ε.Ι., όπως αναφέρεται στη συνέχεια.

6. (α) Το όργανο αυτό είναι τριμελές και αποτελείται από τον Πρύτανη ή το νόμιμο αναπληρωτή του και ανά ένα εκπρόσωπο του Διδακτικού – Ερευνητικού Προσωπικού (Δ.Ε.Π.) και των φοιτητών.
(β) Ο εκπρόσωπος του Δ.Ε.Π. μαζί με έναν αναπληρωτή είναι μέλη της Συγκλήτου και εκλέγονται από το σύνολο των συγκλητικών μελών του Δ.Ε.Π. Ο εκπρόσωπος των φοιτητών μαζί με τον αναπληρωτή του είναι μέλη της Συγκλήτου και εκλέγονται από το σύνολο των φοιτητών συγκλητικών.
(γ) Το όργανο αυτό αποφασίζει μόνο με ομοφωνία των μελών του. Σε περίπτωση διαφωνίας συγκαλείται έκτακτα η Σύγκλητος του Α.Ε.Ι. την ίδια μέρα προκειμένου να αποφασίσει σχετικά. Η τελική απόφαση παίρνεται με πλειοψηφία των 2/3 του συνόλου των παρόντων.

7. Επέμβαση δημόσιας δύναμης χωρίς την άδεια του αρμόδιου οργάνου του Α.Ε.Ι., επιτρέπεται μόνον εφ` όσον διαπράττονται αυτόφωρα κακουργήματα ή αυτόφωρα εγκλήματα κατά της ζωής.

8. Οι παραβάτες των διατάξεων της παρ. 5 για το Πανεπιστημιακό Άσυλο τιμωρούνται με φυλάκιση τουλάχιστον 6 μηνών μετά από έγκληση του οργάνου της παρ. 6 ή της Συγκλήτου.

Η ωραιότερη και ευτυχέστερη στιγμή ανά τους αιώνες για τους κακοποιούς και κυρίως για εμπόρους ναρκωτικών…Ο καλύτερος νόμος για αυτούς…
Αχ περήφανε πατέρα …που έκλαιγες από τη χαρά σου γιατί ο κανακάρης πέρασε στο πανεπιστήμιο… Εσύ, ο απόφοιτος της βασικής εκπαίδευσης χάρισες στον κόσμο έναν επιστήμονα τον οποίο τώρα  παραδίδεις με χαρά και συγκίνηση στο κράτος να τον εκπαιδεύσει…Πού να φανταστείς πως στέλνεις το παιδί σου , των 18 μόλις ετών , από την θαλπωρή της οικογένειας και την υπερπροστατευτική αγκαλιά της μάνας, στην παγερή συνάντηση με τον έμπορο που θα του πουλήσει αργό θάνατο μέσα στην αυλή του πανεπιστημίου του… Και να φοβάται να αρνηθεί γιατί ο έμπορος κρατάει και μαχαίρι κι απειλεί ..Γιατί να μην απειλήσει;;; Ακόμη και να μαχαιρώσει το γιο σου, κανείς δε θα ασχοληθεί και κανείς δεν θα τολμήσει να τον σταματήσει στο χώρο του ασύλου…Η παρουσία της αστυνομίας που ίσως να εμφανιζόταν στο κάλεσμα για βοήθεια, είναι μακριά και μόνον αν το κουφάρι του παιδιού σου πέσει τραυματισμένο ή άψυχο έχει δικαίωμα να παρέμβει…κι ο δράστης θα έχει χρόνο να φύγει με την ησυχία του…
Έδινες συμβουλές στο παιδί σου για να προστατέψει τον εαυτό του από τα ναρκωτικά, αλλά του μίλαγες για τη ζωή της νύχτας, γνωρίζοντας πως αυτήν υποθάλπει τους κακοποιούς κι αυτήν τους κρύβει…Που να πάει ο νους σου, πως η αυλή του πανεπιστημίου είναι χειρότερη από το πιο κακόφημο ξενυχτάδικο;;;
Στα κάγκελα του πανεπιστημίου, αλλογενείς κι όχι μόνον, εκμεταλλευόμενοι το πανεπιστημιακό άσυλο, πουλάνε λαθραία τσιγάρα και διάφορα άλλα αντικείμενα…Το παράδοξο και λυπηρό είναι πως την ίδια στιγμή, ο Έλληνας πολίτης που περνάει από το σημείο εκείνο, αντί να αντιδράσει και να γίνει έξω φρενών , αντί επί τόπου να καταγγείλει το γεγονός, επιλέγει να επωφεληθεί τα ελάχιστα ευρώ που θα κερδίσει αγοράζοντας το παράνομο προϊόν …
Μ’ αυτή την κίνηση όμως ενισχύει την παρανομία και συμβάλλει στη διατήρηση της…
Τελικά το «άσυλο», όχι μόνο στέγασε κάθε είδους κακοποιά στοιχεία αλλά συνέβαλλε με τον τρόπο του στην αλλοίωση και διαφθορά της  προσωπικότητας των απλών πολιτών..
Όπως αναφέρει ο Δικηγόρος Αλέξανδρος Απ. Μαντζούτσος, στο άρθρο του στην ιστοσελίδα της Ε.Α.Ν.Δ.Α.:«Το πανεπιστημιακό άσυλο το οποίο εγγυάται δήθεν «περισσότερη ελευθερία» καταλήγει, ήδη, εξ αυτού του λόγου, στην κατάργηση της ίδιας της ελευθερίας: σε έναν χώρο στον οποίο δεν εφαρμόζεται το συνταγματικό δίκαιο επικρατεί άνευ ετέρου το δίκαιο του ισχυρού! Και οι «ισχυροί» του ελληνικού πανεπιστημίου είναι προφανώς οι «κουκουλοφόροι», οι «καταληψίες», οι «ηγέτες» των φοιτητικών παρατάξεων και οι κάθε είδους «κακοποιοί» οι οποίοι βρίσκουν καταφύγιο στους χώρους των ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Αυτοί, ναι, υπό καθεστώς νομοθετικής «αναγνώρισης» πανεπιστημιακού ασύλου είναι ελεύθεροι· οι καθηγητές και οι φοιτητές, για τους οποίους κατοχυρώνεται συνταγματικά η ακαδημαϊκή ελευθερία, όχι.»
Στο ίδιο άρθρο αναφέρει:
«Κατά την εικοσιπεντάχρονη ισχύ του πανεπιστημιακού ασύλου όπως αυτό «αναγνωρίστηκε» με τον Ν. 1268/1982, μόνο σε τρεις περιπτώσεις κατέστη δυνατή η άρση του: α) το 1985, στην κατάληψη του Xημείου Αθηνών, επί πρυτανείας του Μιχάλη Σταθόπουλου, β) το 1995, όταν κάηκε το ιστορικό κτήριο του Ε.Μ.Π., επί πρυτανείας Νίκου Mαρκάτου, και γ) το 2002, λόγω εντοπισμού χασισοφυτείας (!) σε δασώδη έκταση ιδιοκτησίας του Πανεπιστημίου Κρήτης.»

Σε κάθε κατάληψη, κουκουλοφόροι προκαλούν ζημιές στα κτίρια, τα οποία ας μην ξεχνάμε πως ανήκουν στο ελληνικό δημόσιο και πως στην τελική ο Έλληνας πολίτης θα πληρώσει τις ζημιές μέσα από τους φόρους του.
Σπασμένα τζάμια, τοίχοι, πόρτες και παράθυρα, ξηλωμένα έδρανα, τσακισμένοι υπολογιστές, ακόμα και τα εργαστήρια όπου εννοείται πως προστατεύονται για να διεξαχθούν οι μελέτες και οι έρευνες, καταστρέφονται ολοσχερώς από αυτούς που δεν γνωρίζουν τί σημαίνει η λέξη σεβασμός και που εκτός από τις υλικές καταστροφές δε σέβονται ούτε τη ζωή και την αξιοπρέπεια καθηγητών και φοιτητών.
Τελικά , ο νόμος του ασύλου,δημιούργησε τεράστια ανασφάλεια σε καθηγητές και φοιτητές.

Πως να εργαστείς, να μελετήσεις,να ερευνήσεις και να δημιουργήσεις, μέσα σε κλίμα φόβου και τρομοκρατίας;
Οι πανεπιστημιακοί χώροι θα έπρεπε να είναι οι πλέον φυλασσόμενοι, ακριβώς γιατί εκεί μέσα διεξάγονται έρευνες και θα έπρεπε να φυλάσσονται τα «μυαλά» αυτού του τόπου καθώς και οι καθηγητές τους.  Θα έπρεπε να νιώθουν και να είναι ασφαλείς αλλά και οι εγκαταστάσεις που τόσα χρήματα ξόδεψε το Ελληνικό Δημόσιο, να προστατεύονται διαρκώς.
Είναι ολοφάνερη η πρόθεση και το σχέδιο των κυβερνήσεων που πέρασαν από τότε έως και σήμερα…Να επιτρέψουν να δημιουργηθούν οι όποιες αρνητικές συνθήκες, που θα αποτρέψουν την πρόοδο και την δημιουργία.
Τα Ελληνικά πανεπιστήμια απέκτησαν τη χειρότερη φήμη και μάλλον οι πολιτικοί της χώρας καμαρώνουν και νιώθουν κρυφή περηφάνια για το «κατόρθωμα» τους…
Τα δικά τους παιδιά βέβαια δεν έρχονται αντιμέτωπα με όλη αυτή τη βία και τρομοκρατία, για τον απλούστατο λόγο πως φοιτούν σε ιδιωτικά κολέγια του εξωτερικού…Οπότε για τα παιδιά των Ελλήνων αποφασίζουν ό,τι χειρότερο…ποιος νοιάζεται;;;

Κι όμως υπάρχουν ακόμη Έλληνες που νοιάζονται για το καλό αυτού του τόπου. Και νοιάζονται όχι μόνο σε θεωρητικό επίπεδο αλλά αγρυπνούν ετοιμάζοντας το έδαφος που θα υποδεχτεί τις νέες συνθήκες οι οποίες θα αντικαταστήσουν και θα εξυγιάνουν όλο αυτό το αρρωστημένο και παράλογο ανθελληνικό καθεστώς στην παιδεία…
Κι όμως υπάρχει λύση σε όλο αυτό το τεράστιο πρόβλημα που προκλήθηκε από τις ανθελληνικές κυβερνήσεις.
Στις προγραμματικές δηλώσεις του πολιτικού φορέα Ελλήνων Συνέλευσις, αναφέρεται σχετικά για την τριτοβάθμια εκπαίδευση:
« Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.

Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.

Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.

Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.

Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».

Αν δεν αλλάξει η νοοτροπία των πολιτών της χώρας μας… Αν δεν επανέλθει το Ελλάνιο Αξιακό σύστημα, δηλαδή οι Αξίες, οι Αρχές και οι Πολιτειακοί Νόμοιhttps://www.esy-verias.gr/ellania-axiaka-protokolla-tis-ellinon-politeias  ,           σύμφωνα με το οποίο θα λειτουργούν όλοι οι τομείς της διακυβέρνησης της χώρας…

Αν δεν είναι δεδομένος ο σεβασμός ανθρώπου προς άνθρωπο αλλά και για το περιβάλλον,τότε κανένας νόμος και κανένα άσυλο δεν θα αλλάξει αυτήν την «άρρωστη» κατάσταση που επικρατεί στη χώρα μας αιώνες τώρα.

Και η νοοτροπία αυτή θα λάβει τέλος με την παρουσία της Ελλήνων Συνέλευσις.

Η ασυδοσία θα τελειώσει μια και καλή, αφού όποιος δεν λειτουργεί με σεβασμό και με όλες τις Αξίες και Αρχές,   αλλά παράγει άδικο, θα τιμωρείται με τους νόμους που η Πολιτεία θα ορίζει για τους ασεβείς.
Ήρθε ο καιρός να λάμψει ξανά το μεγαλείο του Ελληνισμού. Η  δάδα της γνώσης να ανάψει και πάλι και τα πανεπιστήμια μας να αποτελούν κοιτίδες πολιτισμού και μετάδοσης της αληθινής γνώσης!!!

Α.Κ.