Η κυβέρνηση μοίρασε 108 εκ. Ευρώ στα μέσα ενημέρωσης το πρώτο 6μηνο του 2025!!!
-
Η μεγάλη έρευνα των Data Journalists: Από την 1η Ιανουαρίου 2025 μέχρι και το τέλος Ιουλίου έχουν υπογραφεί 293 προκηρύξεις και αποφάσεις για διαφήμιση, επικοινωνία, μάρκετινγκ. Το ύψος των ποσών φτάνει τα 108 εκατ. ευρώ.
-
21,6 εκατ. ευρώ από την Κοινωνία της Πληροφορίας για «υπηρεσίες διαφήμισης και μάρκετινγκ – βελτίωση της ικανότητας του πληθυσμού στην αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών μέσω δράσεων ευαισθητοποίησης» – Η σύμβαση έχει διάρκεια 8 μηνών και τα χρήματα θα διοχετευθούν σε ΜΜΕ. Αφορά στο υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και υπογράφηκε τον Φεβρουάριο. (ΜΙΑ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΜΕ 4,5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ ΚΑΜΕΝΩΝ ΕΔΑΦΩΝ ΔΑΣΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΟ ΜΙΚΡΟΚΛΙΜΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΜΕΝΗΣ ΠΡΟΣ ΑΚΡΑΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΟΤΑΝ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΧΛΩΡΙΔΑ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΙΣΟΣΤΑΘΜΗΣΤΗΣ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ)
-
Τα 17 εκατ. ευρώ, προς διεθνή ΜΜΕ μόνο για μια σεζόν τουριστικής διαφήμισης της Αττικής σε μια εποχή που η κυβέρνηση έχει ανάγκη από πιο ήπια δημοσιεύματα από Μέσα του εξωτερικού.
-
«Δημοσιογράφοι Χωρίς Σύνορα»: «Η κυβέρνηση υπό την ηγεσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη χορήγησε γενναιόδωρες φορολογικές ελαφρύνσεις στη διαφήμιση στα Μέσα Ενημέρωσης, αλλά επεδίωξε, άμεσα ή έμμεσα, να ελέγξει τη ροή των πληροφοριών».
Του Βασίλη Γαλούπη
Σε μια ευρεία επιχείρηση διανομής του δημοσίου χρήματος για επικοινωνιακούς λόγους προς εγχώρια ΜΜΕ, κι όχι μόνο, επιδίδεται η κυβέρνηση από την αρχή του έτους. Τις τελευταίες εβδομάδες αναφέρονται στον Τύπο και τα social media διάφορα ποσά που δαπανώνται, με συνήθως ανούσιες αφορμές, για διαφημιστικούς λόγους και προώθηση του κυβερνητικού έργου. Όπως για παράδειγμα μια δαπάνη 80 εκατ. ευρώ τα τελευταία χρόνια, όπως γράφτηκε πρόσφτα σε μερίδα των αντιπολιτευόμενων media.
Όμως, η έρευνα των Data Journalists αποκαλύπτει τις πραγματικές διαστάσεις της επικοινωνιακής καταιγίδας που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη από την αρχή του έτους, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν μπορεί καν να χαρακτηριστεί ως «προεκλογικό».
Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσαν οι Data Journalists απ’ όλες τις δημόσιες πηγές άντλησης δεδομένων για την κυβέρνηση (τα υπουργεία, τους φορείς και τις Αρχές που είτε διοικούνται, είτε εποπτεύονται από αυτήν), έχουν αναληφθεί υποχρεώσεις άνω των 108 εκατ. ευρώ στο α’ επτάμηνο του 2025 ως δαπάνες διαφήμισης και προβολής.
Να σημειωθεί ότι η περιβόητη – επί πανδημίας – «λίστα Πέτσα», που προκάλεσε την σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής στην Βουλή, εκτιμάται σε περίπου 20 εκατ. ευρώ.
Δεν είναι η πρώτη φορά που οι έρευνές μας επικεντρώνονται στην «διάθεση» του Μαξίμου να μοιράσει χρήματα μέσω διαφήμισης και προβολής σε ΜΜΕ, ελληνικά και ξένα όπως θα δούμε, αλλά και social media.
Διαβάστε όλο το ρεπορτάζ ΕΔΩ
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ ΤΟΝ “ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΟΥΣΙΑ” ΔΛΔ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ, ΠΡΑΞΕΩΝ, ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ, ΛΕΞΕΩΝ, ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ, ΣΥΓΚΛΑΛΗΨΗΣ κ.α.π.
ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ Κοινοποίησε ! ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ & ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Έρευνα: Τα ελληνικά ΜΜΕ είναι και επισήμως τα πιο αναξιόπιστα του πλανήτη
Tο 96% του συνόλου των ΜΜΕ του πλανήτη ανήκει σε 6 εβραϊκές εταιρείες!!!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ: ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠ’ ΟΣΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΤΑΛΜΟΥΔ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ