Για ποιες Εθνικές οδούς μιλάμε όταν όλες έχουν παραχωρηθεί σε ιδιωτικές εταιρείες;
Για το 10% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν σήμερα, βέβαια, μετά από τόσα χρόνια που έχουν γίνει. Και αυτό που εντοπίζουμε, όχι μόνο εκεί, αλλά και σε πάρα πολλές άλλες περιπτώσεις σε όλη την Ελλάδα, είναι ότι ακόμα και οι αναπλάσεις που μπορεί να έχουν γίνει, οι επισκευές δρόμων, περισσότερο γίνονται σε περιόδους εκλογών για λόγους ψηφοθηρίας, για να δείξουν ότι κάνανε κάποιο έργο και μετά, μέχρι να ξαναρθουν οι επόμενες εκλογές, δεν γίνεται τίποτα.
Και τα αποτελέσματα τα βιώνουμε, κυρία Αρσενίου, καθημερινά. Σαφώς τα βιώνουμε. Και το συμπέρασμα τελικά είναι ότι ναι, ναι. Η ευθύνη είναι στον πολίτη. Ποια ευθύνη όμως. Το ότι άφησε στα χέρια των κομματικών κυβερνήσεων τόσα χρόνια να διαχειριστούν όπως είπατε όλα τα κεφάλαια που μαζεύονται από τον κόπο των Ελλήνων πολιτών και να φτάσουμε σε ένα σημείο που να λέμε ότι από τύχη ζούμε ουσιαστικά. Ναι, αλλά όχι όλοι. Τελικά δεν ζούμε όλοι. Ναι, κάποιοι φεύγουν με ατυχήματα. Άρα πολλοί άνθρωποι χάνονται στους δρόμους αυτούς.
*ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ – https://www.e-sy.gr
*YouTube – https://www.youtube.com/@ELLINONSYNELEFSIS
*Facebook – https://www.facebook.com/ellsyneleusis
*X – https://x.com/esypolforeas
*TikTok – www.tiktok.com/@esypolforeas


