Ειδομένη: Εκτροχιασμός εμπορικής αμαξοστοιχίας – Κατέστρεψε την σιδηροδρομική υποδομή σε μήκος 4 χλμ.!
Μία εμπορική αμαξοστοιχία εκτροχιάστηκε το βράδυ της Τρίτης (11/2) στην Ειδομένη, με αποτέλεσμα να καταστρέψει την σιδηροδρομική υποδομή σε μήκος 4 χλμ. αποκλείοντας έτσι την χώρα από το εξωτερικό για τουλάχιστον 2 μήνες!
Η σιδηροδρομική γραμμή της Ειδομένης είναι η κύρια σύνδεση της χώρας με το εξωτερικό (υπάρχει και αυτή του Στρυμόνα μέσω Βουλγαρίας αλλά υποδεέστερη).
Η χώρα χάνει για δύο μήνες την βασική της σιδηροδρομική σύνδεση με το εξωτερικό!
Μία εμπορική αμαξοστοιχία εκτροχιάστηκε το βράδυ της Τρίτης (11/2) στην Ειδομένη, με αποτέλεσμα να καταστρέψει την σιδηροδρομική υποδομή σε μήκος 4 χλμ. αποκλείοντας έτσι την χώρα από το εξωτερικό για τουλάχιστον 2 μήνες!
Η σιδηροδρομική γραμμή της Ειδομένης είναι η κύρια σύνδεση της χώρας με το εξωτερικό (υπάρχει και αυτή του Στρυμόνα μέσω Βουλγαρίας αλλά υποδεέστερη).
Ειδικότερα, μετά τις 23.00, η εμπορική αμαξοστοιχία που κατευθυνόταν από το σταθμό της Ειδομένης στο σταθμό της Θεσσαλονίκης εκτροχιάστηκε, ξηλώνοντας κομμάτι της σιδηροδρομικής γραμμής.
«Από την πρώτη εικόνα φαίνεται ότι πήγε μια ηλεκτρική μηχανή να πάρει μια θερμική, με ντίζελ δηλαδή και πίσω κενά βαγόνια για να τα μεταφέρει στο σταθμό της Θεσσαλονίκης. Η θερμική μηχανή εκτροχιάστηκε», αναφέρει στην Karfitsa ο Γενικός Γραμματέας του Σωματείου Εργαζομένων του ΟΣΕ, Νίκος Τσικαλάκης.
Στο σημείο επιχειρούν συνεργεία του ΟΣΕ με γερανούς προκειμένου να εντροχιάσουν τη μηχανή, ενώ από το συμβάν δε σημειώθηκε τραυματισμός.
Ο κ. Τσικαλάκης δήλωσε ότι ελέγχονται όλα τα δεδομένα, ενώ είναι πιθανό να κλείσει ο σταθμός της Ειδομένης μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα αποκατάστασης.
Όπως αναφέρει:
«Οι γραμμές αυτές έκλεισαν. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η ζημιά είναι πάνω από 4 χλμ., οπότε για ένα δίμηνο θα είναι κλειστή η ευρωπαϊκή πορεία της χώρας από τα Σκόπια. Θα έχουμε σύνδεση μόνο από το Στρυμόνα, από τη Βουλγαρία.
Η Hellenic Train θα πρέπει να αποζημιώσει τον ΟΣΕ και τις άλλες εταιρείες, γιατί από εκεί περνούν και δύο ιδιωτικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη Βόρεια Ελλάδα. Τα εμπορεύματα δε θα μπορούν να περάσουν».
Η οικονομική ζημιά είναι πολύ μεγάλη. Όχι μόνο σε ότι αφορά την αποκατάσταση των υποδομών αλλά κυρίως σε ότι αφορά το πλήγμα που θα υποστούν οι εμπορευματικές δραστηριότητες της χώρας με το εξωτερικό.
Είναι εντυπωσιακά τα όσα συμβαίνουν στους ελληνικούς σιδηροδρόμους τα τελευταία χρόνια επί κυβερνήσεων Μητσοτάκη.
Τέμπη: Εντοπίστηκε στο Καλοχώρι το κοντέινερ της εμπορικής αμαξοστοιχίας που αναζητούσαν οι αρχές Τέμπη: Εντοπίστηκε στο Καλοχώρι το κοντέινερ της εμπορικής αμαξοστοιχίας που αναζητούσαν οι αρχές Μεταφέρεται στο Κουλούρι όπου βρίσκονται συγκεντρωμένα τα στοιχεία της υπόθεσης του δυστυχήματος Εξελίξεις στις έρευνες για το κοντέινερ της εμπορικής αμαξοστοιχίας των Τεμπών που αναζητούσαν...
Τέμπη: Ενδείξεις για χαμένο βαγόνι της εμπορικής αμαξοστοιχίας Τέμπη: Ενδείξεις για χαμένο βαγόνι της εμπορικής αμαξοστοιχίας Σύμφωνα με την έκθεση η εμπορική αμαξοστοιχία φέρεται να είχε 14 και όχι 13 βαγόνια – Στα χέρια του ανακριτή Λάρισας το πόρισμα του πραγματογνώμονα που όρισαν οι...
ΕΝΑΣ ΠΡΟΔΙΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΣ ΕΝΑΣ ΠΡΟΔΙΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟΣ Η ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Α’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΑΡΙΑ ΝΤΑΣΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ “ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ Η ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ;” ΜΕ ΤΗΝ ΝΑΝΑ ΕΜΕΝΙΔΟΥ ΣΤΟ ΑΡΓΩ WEB TV. Email: mntasiou13@gmail.com τηλ : 6951095775 Η ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Α’...
Η ΒΟΥΛΗ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΒΟΥΛΗ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ο ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΜΑΝΕΤΑΣ , ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ”ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ” ΣΤΟΝ Β3 ΝΟΤΙΟ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ”ΚΟΙΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ” ΤΟΥ ”Εlefsis TV”. O ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΝΕΤΑΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ...